Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö te yleensä hedelmiä miten paljon?

Vierailija
01.05.2022 |

Minule ei maistu silleen että mieli tekisi mutta syön sillon tällön melkein pakosta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä useampi päivässä, tänään vaan banaani, koska söin myös mansikoita.

Vierailija
22/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalalla banaanin jogurtin kanssa ja sitten välipalana ja iltapalana vielä pari muuta hedelmää. Jos suolisto kestäisi, söisin paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri lainkaan.. en ymmärrä miksi niitä pitäisi syödä. Eivät täytä ja vitamiineja saa oikeasta ruuasta. Eivät korvaa herkkuja.

Vierailija
24/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin paljoa. En oikeastaan tykkää kauheasti yhdestäkään välipalan tavoin pelkiltään syötävästä hedelmästä. Veriappelsiini on ainoa poikkeus, niitä syön mielelläni. Vesimeloni on parhaimmillaan hyvää, mutta ikinä ei tiedä saako hyvän melonin vai ei, niin ei tule kauheasti syötyä.

Onneksi tulee käytettyä vihanneksia ja marjoja sen verran, että ruokavalio lienee kuitenkin riittävän monipuolinen.

Vierailija
25/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, liikaa sokeria. Ei maistu hyvältä. Mieluummin sitte vihanneksia vaikka.

Vierailija
26/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon hedelmiä. Appelsiineja ja klementiinejä menee talvella paljon, päärynä on myös lemppari.

Vierailija
27/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi kysyä

* kuinka paljon syötte hedelmiä? *

Ei voi ymmärtää tällaista suomen kielen raiskausta.

Vierailija
28/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi kysyä

* kuinka paljon syötte hedelmiä? *

Ei voi ymmärtää tällaista suomen kielen raiskausta.

Suomen kieli on siitä hyvä, että voi ilmaista asioita monella tavalla. Se on meille rikkaus.

Vierailija
29/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-7 päivässä. Riippuu päivästä ja vuodenajasta.

Vierailija
30/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 hedelmää tai kourallisen marjoja päivässä.

Vierailija
31/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 päivässä, eniten menee appelsiinejä ja omenoita. Kesällä syön enemmän marjoja, kirsikkakautta oikein odotan.

32/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on ainoa, jota syön jatkuvasti. Syön lähes päivittäin vihersmoothien, ja banaanista saa siihen sopivan koostumuksen.

Joskus harvoin ostan päärynöitä tai verigreipin. Pakastemustikoita tulee ostettua välillä mustikkapiirakkaan tai smoothieen.

Pyrin saamaan vitamiinit yms. lähinnä vihanneksista. Niitä syön monipuolisesti.

Vierailija
33/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka päivä paljon hedelmiä ja marjoja. Tänään olen syönyt omenaa, banaania, päärynää, ananasta, vadelmia, mustikoita, mansikoita ja karpaloita.

Vierailija
34/34 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aiemmin vähemmän kun välttelen kakkostyypin diabetesta. Nyt olen alkanut syödä jonkun banaanin ja appelsiinin harva se päivä ja aamulla marjoja. Appelsiini on ihme eväs jos pitää saada revittyä itsensä sohvasta. Syön sen ja jaksan ihmeesti tehdä mitä nyt sitten pitikään lähteä puuhaamaan. Antaa jonkinlaisen sokeripiikin ilmeisesti, muttei kuitenkaan tule tukalaa oloa siitä, toisin kuin jos vetäisi pari siivua suklaata tai jotain pullaa, kakkua tms. Mutta tosiaan syön sen aina vasta kun olen ryhtymässä tekemään jotain fyysistä. Ja se pitää jopa jonkinverran nälkää.

Sen sijaan olen alkanut syödä enemmän rasvaa ja vähemmän hiilihydraattia muuten. Olen pitkän junnaamisen jälkeen alkanut laihtua tällä konstilla. Aiemmin voin syödä vaikka miten vähän ja silti ei painoa saanut laskemaan oikein mitenkään. Tai kilo pari pois pitkän sinnittelyn myötä ja hups takaisin.  Tosin olen myös löytänyt kuntoportaat. Ihan loistokeksintö laiskurille. Menen kauppaan ja käyn ensin portailla. Ylävatsan pömppö on alkanut liueta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi