Faceboob päivitys: Söin nakkeja. kommentti: Mä en tykkää nakeista
Kommentit (39)
Jos laittaa sv siihen nakkijutun eteen niin se on sallittua.
Päivittääkö joku vieläkin facebookiin mitä söi?
Vierailija kirjoitti:
Faceboob? Naamatissi?
Fakeboob.
Vähemmästäkin on pistetty polvilumpiot paskaks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faceboob? Naamatissi?
Fakeboob.
Silikonit?
Vierailija kirjoitti:
Jollain reseptisivustolla joku antoi 1/5 sipulikeitolle, koska "yäk en tykkää sipulista" :D no onko pakko kommentoida ja arvostella reseptejä joita ei aio edes tehdä.
Lapset ei tykkää sipulista ja vaihdoin lanttukuutioihin. Valkoviiniäkään ei ollut, mutta kai valkoviinietikka on suunnilleen sama. Laitoin vain desin. Meni hyvät raaka-aineet hukkaan tässä reseptissä valitettavasti! 1/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivitys: Ostin laatikollisen mansikoita, nam ja hymiö!
Kommentti: Tiesitkö, että mansikka on superterveellinen epähedelmä, joka kannattaa syödä raakana ja sisältää paljon c-vitamiinia ja folaattia.Toinen kommentti: Mansikassa on 7 g sokeria 100 grammassa. Luomujäkälä on vähähiilarinen vaihtoehto ja lapset tykkäävät kun heitä ei ole totutettu makean mässytykseen.
Kolmas kommentti: Mä en pysty syömään enää kuin luomumansikoita. Ostan suoraan tuottajalta tai käyn itse keräämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain reseptisivustolla joku antoi 1/5 sipulikeitolle, koska "yäk en tykkää sipulista" :D no onko pakko kommentoida ja arvostella reseptejä joita ei aio edes tehdä.
Lapset ei tykkää sipulista ja vaihdoin lanttukuutioihin. Valkoviiniäkään ei ollut, mutta kai valkoviinietikka on suunnilleen sama. Laitoin vain desin. Meni hyvät raaka-aineet hukkaan tässä reseptissä valitettavasti! 1/5
Juu minäkin tein juuri jauheliha-tomaattikastiketta pastan kanssa. Vaihdoin vaan jauhelihan kanaan, tomaattimurskan papuihin, porkkanan sieniin ja sellerin munakoisoon, pastaakaan ei ollut joten korvasin sen ohralla. Lisäksi meiltä ei löytynyt muita mausteita kuin suolaa, joten korvasin kaikki mausteet sillä. Ihan paska ruoka tuli, vaikka respaa melkein noudatin. Annan 1/5.
Vierailija kirjoitti:
Niin söit, mutta minkä ihmeen takia se(kään) pitää muille kertoa fb-päivityksellä? Miksi ketään kiinnostaisi?
Vai soititko ennen fb:n olemassaoloa kavereille että Moikka! kuule sitä tässä vaan lähin soittelemaan, että meikä se söi äsken nakkeja. Heippa!
Ent. työkaverin kanssa ei kumpikaan oltu f:ssa (itse en ole vieläkään). Naurettiin sitä, että onko sinne nyt pakko laittaa ihan kaikki "ruumiintoiminnotkin" - Kävin aamulla 2:lla, paperi oli loppu, käytin valokuvaa. Nyt on 2 kipeä, mitä teen?
Facebook on pääsääntöisesti yksinkertaisten ja typerien ihmisten typerä temmellyskentä. Mitä muuta voi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Facebook on pääsääntöisesti yksinkertaisten ja typerien ihmisten typerä temmellyskentä. Mitä muuta voi odottaa.
temmellyskenttä*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin söit, mutta minkä ihmeen takia se(kään) pitää muille kertoa fb-päivityksellä? Miksi ketään kiinnostaisi?
Vai soititko ennen fb:n olemassaoloa kavereille että Moikka! kuule sitä tässä vaan lähin soittelemaan, että meikä se söi äsken nakkeja. Heippa!Ent. työkaverin kanssa ei kumpikaan oltu f:ssa (itse en ole vieläkään). Naurettiin sitä, että onko sinne nyt pakko laittaa ihan kaikki "ruumiintoiminnotkin" - Kävin aamulla 2:lla, paperi oli loppu, käytin valokuvaa. Nyt on 2 kipeä, mitä teen?
Kysypä facebookista. Muuten ei selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faceboob? Naamatissi?
Fakeboob.
Silikonit?
Silikonistako ne nakit oli tehty? Olivat siis vain lavastettua somekuvaa varten tehty?
Vierailija kirjoitti:
Päivitys: Ostin laatikollisen mansikoita, nam ja hymiö!
Kommentti: Tiesitkö, että mansikka on superterveellinen epähedelmä, joka kannattaa syödä raakana ja sisältää paljon c-vitamiinia ja folaattia.
Ei nyt noin positiivista. Tuossahan hyväksytään op:n teko. Aina pitää keksiä jotain mäkättämistä.
Jos terveellisyydestä ei pääse sanomaan, ainahan jotain huomauttamista keksii kun oikein etsii! Esim. mansikoiden torjunta-ainemäärät, jotka tekevät mansikoiden syömisestä kerran kesässä täysin mahdotonta, hyi en ikinä pistäisi sellaista suuhuni, kuinka joku voi? Tai mansikanviljelyn vedenkulutus tai poimijoiden riisto? Ja siitä kätevä aasinsilta ukrainalaisiin ja Ukrainan tilanteeseen.
Winestaten tai Viinilehden tms face mainoksessa annetaan viinivinkkejä. Kommenttiosioon eksyy AINA joku kertomaan ettei tykkää punaviinistä tai joku joka ei ole juonut alkoholia lainkaan viiteen vuoteen. Miksi se pitää tulla kertomaan? Pitäis omana tietonaan!
Mä en ole koskaan ollut Faceboobissa, enkä mene.
Minä otin valokuvan nakeista ja kun filmi oli kehitetty teetin nakkikuvasta postikortin. Ellen sitten kutsunut viettämään meille dia-iltaan nakkikuvia katsomaan.