Faceboob päivitys: Söin nakkeja. kommentti: Mä en tykkää nakeista
Kommentit (39)
itsensä tehostamista ja rehvastelua tms., vai todellista hyötyä seuraajille
Av:
Siis kuka on facessa vuonna 2022? Onneksi en ole ikinä ollut.
Verkkokaupan tms. arvostelut
Hyvät nakit, perhekin tykkäsi, 5/5
En syö nakkeja, tuskinpa tulee ostettua, 1/5
Nakki, kevättakki, anorakki ja kalastajanlakki.
Vierailija kirjoitti:
Av:
Siis kuka on facessa vuonna 2022? Onneksi en ole ikinä ollut.
Maailman käytetyin some-alusta.
Päivitys: Ostin laatikollisen mansikoita, nam ja hymiö!
Kommentti: Tiesitkö, että mansikka on superterveellinen epähedelmä, joka kannattaa syödä raakana ja sisältää paljon c-vitamiinia ja folaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av:
Siis kuka on facessa vuonna 2022? Onneksi en ole ikinä ollut.Maailman käytetyin some-alusta.
Eli typerät lampaat.
Vanha ravintolavitsi:
Tarjoilija: Saako olla lisää hernekeittoa?
Asiakas: Ei kiitos, kyllä 6 lautasellista riittää, minä en pidä hernekeitosta
Jollain reseptisivustolla joku antoi 1/5 sipulikeitolle, koska "yäk en tykkää sipulista" :D no onko pakko kommentoida ja arvostella reseptejä joita ei aio edes tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av:
Siis kuka on facessa vuonna 2022? Onneksi en ole ikinä ollut.Maailman käytetyin some-alusta.
Eli typerät lampaat.
No onneksi vauvapalstaa käyttää ei-lampaat, joillaiseksi ilmeisesti itsesi luokittelet <3
Vierailija kirjoitti:
Päivitys: Ostin laatikollisen mansikoita, nam ja hymiö!
Kommentti: Tiesitkö, että mansikka on superterveellinen epähedelmä, joka kannattaa syödä raakana ja sisältää paljon c-vitamiinia ja folaattia.
Toinen kommentti: Mansikassa on 7 g sokeria 100 grammassa. Luomujäkälä on vähähiilarinen vaihtoehto ja lapset tykkäävät kun heitä ei ole totutettu makean mässytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av:
Siis kuka on facessa vuonna 2022? Onneksi en ole ikinä ollut.Face on tuhat kertaa IGtä parempi. Eli vastaus kysymykseesi, aika moni.
Kirjoitin tuon Facebook-kommentin parodioidakseni av-mammoja, joista monet kyllä tulevat asiaan liittymättä kertomaan sekä syövätkö nakkeja että ovatko Facebookissa. Tämähän on ihan malliesimerkki, kuinka keskustelu ajetaan sivuraiteille.
(Minä muuten en ole itse koskaan ollut ja aika moni tuttu sieltä on poistunut.)
Niin söit, mutta minkä ihmeen takia se(kään) pitää muille kertoa fb-päivityksellä? Miksi ketään kiinnostaisi?
Vai soititko ennen fb:n olemassaoloa kavereille että Moikka! kuule sitä tässä vaan lähin soittelemaan, että meikä se söi äsken nakkeja. Heippa!
Ihan selkeä aaveemamma. Joku kirjoittaa esim vaikeasta elämäntilanteesta, jo kolmas kommentoija kertoo kuinka hyvin hänellä menee. Tai että aika paljon juhlapyhiä tässä keväällä pienellä aika välillä, vähän väsyttää, ensimmäisten joukossa joku kehuu ettei yhtään haittaa, kaikki tilataan valmiina ja on muutenkin niin h*lvetin hieno ihminen.
Yleensäkin ihmiset kommentoivat aivan liikaa ihan asian vierestä tai negatiivisesti, siloin kun olisi parempi pitää suunsa kiinni. Jos joku mainostaa jotain tapahtumaa, miksi pitää tulla kertomaan miksi ei aio/pysty osallistumaan tai ei ko. jutusta tykkää.
Vois miettiä, ketä kiinnostaa, jos et tykkää, jos sitä ei ole erikseen kysytty.
Mulla on ollut pari tommosta live-kaveriakin. Mistä vaan aiheesta alan puhua, joko itseen tai johonkin muuhun liittyvästä, niin aina tulee kommenttia, kuinka he ei tykkää sellasesta.
Nyt on oleellista.