Ihastus kysyi olenko parisuhteessa, ja yllättyi kun sanoin että en
Tunnin päädyttyä juttelin luokkatoverini kanssa, joka on muuten ihan helvetin komea. Istumme tunneilla vierekkäin mutta emme yleensä juttele paljon (olen ujo ja hän vaikuttaa myös hieman ujolta). Noh, kun tunti loppui menimme rauhalliseen paikkaan ja hengailimme noin 30 minuuttia. Juttelimme niitä näitä ja meillä ei ollut hiljaisia hetkiä lainkaan, kun molemmilla oli jotain sanomista. Sitten hän kysyi onko mulla poikaystävää, vastasin ei (kun ei ole). Hän näytti siltä että ei meinannut uskoa. Hän myös kysyi mukaan johonkin yliopiston järjestämään reissuun, joten oletan että hän on kiinnostunut minusta. Itse olen todellakin kiinnostunut hänestä, mutta hän ei ole vielä kysynyt numeroani (instaa kysyi, mutta en itse käytä). Onko mitään mahiksia että kys. poika tykkää minusta? Haluan poikaystävän...olemme molemmat 20-v.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
On.
Aikooko kysyä numeroa ensikerralla? Se olisi meidän viimeinen tunti yhdessä ennen koeviikkoa ja lomaa :(
Tottakai tykkää, ihan selvästi. Nyt vaan hakeudut hänen seuraansa ja vaikka itse pyydät sitä numeroa tässä ennen kesälomia, tai ainakin avaat instan ja etsit hänet sieltä. Mukavaa kevättä teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Aikooko kysyä numeroa ensikerralla? Se olisi meidän viimeinen tunti yhdessä ennen koeviikkoa ja lomaa :(
Metoon takia sun kannattaa pyytää se numero ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tykkää, ihan selvästi. Nyt vaan hakeudut hänen seuraansa ja vaikka itse pyydät sitä numeroa tässä ennen kesälomia, tai ainakin avaat instan ja etsit hänet sieltä. Mukavaa kevättä teille!
meidän yliopistossa on niin paljon porukkaa että vaikea löytää hänet, meillä on vain yksi oppitunti yhdessä ja se onkin ainut aika milloin näen hänet :( im suffering
Kuulostaa kyllä melko varmalta kiinnostukselta! Kysy sinä numero ensi kerralla 🙂 Näissä ei kannata arastella liikoja, vaikka onhan se vaikeaa alkuun. Mutta mitään pelejä ja muka-kainosteluja ei kannata leikkiä, jos ei nyt ihan niin päällekäyväkään olla kuin hulluimmillaan ehkä haluis.
Mä ihastuin ihan "out of my league" mieheen, tein aloitteen, nyt kuusi vuotta yhdessä. Ois sillä ottajia ollut, mutta mies ei ollut mikään iskijä tyyppi joten sitä kannatti lähestyä suoraan. Kun muut ei niin tehneet, vein koko potin. Ei kiinnostusta kannata peitellä.
Älä ikinä kirjota noh, se kuulostaa typerältä. Mutta suhteelle on hyvät mahdollisuudet. Toivottavasti saat, mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä melko varmalta kiinnostukselta! Kysy sinä numero ensi kerralla 🙂 Näissä ei kannata arastella liikoja, vaikka onhan se vaikeaa alkuun. Mutta mitään pelejä ja muka-kainosteluja ei kannata leikkiä, jos ei nyt ihan niin päällekäyväkään olla kuin hulluimmillaan ehkä haluis.
Mä ihastuin ihan "out of my league" mieheen, tein aloitteen, nyt kuusi vuotta yhdessä. Ois sillä ottajia ollut, mutta mies ei ollut mikään iskijä tyyppi joten sitä kannatti lähestyä suoraan. Kun muut ei niin tehneet, vein koko potin. Ei kiinnostusta kannata peitellä.
Kiitoksia <3
On.