Mikä mussa kiinnostaa?
Viimeisen vuoden aikaan olen saanut ihan yllättäviä lähestymisyrityksiä vastakkaisen sukupuolen taholta. Jotkut ovat olleet hyvinkin määrätietoisia ja voisi sanoa, melkein ahdistavan päällekäyviä.Mielestäni olen ruma: lyhythiuksinen, valju, laiha ja tissitön keski-ikäinen, rupsahtanut muija. Tuntuu melkein v*ttuilulta, kun joku lähestyy. Sitä se varmaan onkin...Mitä tällaisesta pitäisi olla mieltä? Eikö miehille todellakaan ole väliä, ketä he lähestyvät?
Kommentit (7)
Tottakai on. Olet luultavasti älykäs ja mielenkiintoinen. Jos vielä päihteetön ja hygienia kunnossa, olet laatukamaa.
Pidäthän tuon linjan, jooko.
😇
Sama juttu. Epäilen, että koronaerot alkavat näkyä, ja miehet olettavat nyt sen naisen hoikkuuden tuovan onnen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Olet luultavasti älykäs ja mielenkiintoinen. Jos vielä päihteetön ja hygienia kunnossa, olet laatukamaa.
Pidäthän tuon linjan, jooko.
😇
Älykäs tuskin ja aika tylsäkin kaikin puolin, mutta päihteetön ja lapseton olen kyllä.
Paketista ei kaikki voi päätellä kauheesti.
Ehkä jos sinuun tutustuu oikeantyyppinen tapaus, siis ei pinnallinen, pääset niin sanotusti loistamaan.
Kivaa kesää!!
En tiedä, mutta musta ainakin olet valloittavan sarkastinen 😁
Ehkä miehissäkin on niitä, jotka oikeasti tykkää siitä naisen persoonasta? 🤔
Se on tää kevät kun pistää hormonit hyrräämään 🥰
Välittää varmasti! Susta on selvästi jotain!
Mua ei lähesty kukaan eikä ole ennenkään lähestynyt. Joskus yöelämässä saan humalaisilta seksiehdotuksia.
Oon keski-ikäinen ja edelleen ikäisekseni näyttävän näköinen, rento ja iloinen ihminen, jolla on elämä kunnossa paitsi että olen vastentahtoisesti sinkku.