Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mussa kiinnostaa?

En tajua
01.05.2022 |

Viimeisen vuoden aikaan olen saanut ihan yllättäviä lähestymisyrityksiä vastakkaisen sukupuolen taholta. Jotkut ovat olleet hyvinkin määrätietoisia ja voisi sanoa, melkein ahdistavan päällekäyviä.Mielestäni olen ruma: lyhythiuksinen, valju, laiha ja tissitön keski-ikäinen, rupsahtanut muija. Tuntuu melkein v*ttuilulta, kun joku lähestyy. Sitä se varmaan onkin...Mitä tällaisesta pitäisi olla mieltä? Eikö miehille todellakaan ole väliä, ketä he lähestyvät?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittää varmasti! Susta on selvästi jotain!

Mua ei lähesty kukaan eikä ole ennenkään lähestynyt. Joskus yöelämässä saan humalaisilta seksiehdotuksia.

Oon keski-ikäinen ja edelleen ikäisekseni näyttävän näköinen, rento ja iloinen ihminen, jolla on elämä kunnossa paitsi että olen vastentahtoisesti sinkku.

Vierailija
2/7 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Olet luultavasti älykäs ja mielenkiintoinen. Jos vielä päihteetön ja hygienia kunnossa, olet laatukamaa.

Pidäthän tuon linjan, jooko.

😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Epäilen, että koronaerot alkavat näkyä, ja miehet olettavat nyt sen naisen hoikkuuden tuovan onnen elämäänsä.

Vierailija
4/7 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Olet luultavasti älykäs ja mielenkiintoinen. Jos vielä päihteetön ja hygienia kunnossa, olet laatukamaa.
Pidäthän tuon linjan, jooko.
😇

Älykäs tuskin ja aika tylsäkin kaikin puolin, mutta päihteetön ja lapseton olen kyllä. 

Vierailija
5/7 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketista ei kaikki voi päätellä kauheesti.

Ehkä jos sinuun tutustuu oikeantyyppinen tapaus, siis ei pinnallinen, pääset niin sanotusti loistamaan.

Kivaa kesää!!

Vierailija
6/7 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta musta ainakin olet valloittavan sarkastinen 😁
Ehkä miehissäkin on niitä, jotka oikeasti tykkää siitä naisen persoonasta? 🤔

Vierailija
7/7 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset