Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä pareja jotka ovat avoimessa suhteessa?

Vierailija
01.05.2022 |

Olen nuori nainen ja seurustelen nuoren miehen kanssa. Yhdessä oltu kuusi vuotta. Rakkaus on syvää ja luottamus hyvä. Minua kiinnostaa naiset seksuaalisessa mielessä. Ei parisuhteena, mutta silloin tällöin seksipartnerina. En ole tosin koskaan kokeillut mutta haluaisin :D Miehelleni tämä olisi ok. Että siis olisimme kolmenkimpassa välillä jonkun naisen kanssa/ minä & mies olisi välillä yksinään jonkun naisen kanssa. Miehet ei kiinnosta. Siis muut kuin oma mies.Onko teillä kokemuksia? Miten toimii?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään pidemmän päälle. Kaikkea sitä voi haluta, mutta kaikkea ei pidä saada. Sinkuksi vaan, ja sitten.

Vierailija
2/12 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään pidemmän päälle. Kaikkea sitä voi haluta, mutta kaikkea ei pidä saada. Sinkuksi vaan, ja sitten.

Tästä jäi se pyydetty kokemus puuttumaan. Miksi ei toiminut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi noin voi toimiakin, että otatte mukaan sänkyyn toisen naisen, ja välillä käytte molemmat panemassa vieraita naisia.

Siinä vaiheessa jos joku mies kuvioissa, niin eroksihan se menee.

Kuhan sitten vaan ei oteta tunteita mukaan.

Vierailija
4/12 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä N 60 v.

Vierailija
5/12 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatuaikaa N 60 v.

Vierailija
6/12 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen mies jolle sopisi kyllä, että puolisoni harrastaisi seksiä toisen naisen kanssa. Toinen mies ei tule kysymykseenkään. Ja siis en vaadi että itselläni olisi myös lupa harrastaa seksiä toisen naisen kanssa.

Vierailija
7/12 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen mies jolle sopisi kyllä, että puolisoni harrastaisi seksiä toisen naisen kanssa. Toinen mies ei tule kysymykseenkään. Ja siis en vaadi että itselläni olisi myös lupa harrastaa seksiä toisen naisen kanssa.

Entä onko sinulla lupa harrastaa seksiä miehen kanssa?

Vierailija
8/12 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on myös kiinnostunut naisista seksuaalisesti ja suon hänelle näitä nautintoja. Kiihottaa itseäni myös paljon. Kerran on ollut toinen nainen puuhailemassa yhdessä meidän kanssamme ja muutamista muistakin on ollut puhetta. Lapsiperheenä jälkikasvu tosin rajoittaa näitä yhteisiä kokemuksia.

Hyvin on toiminut tähän asti, kun molemmille on täysin OK ja pelisäännöt selvät.

Vierailija
9/12 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rouva sairastelee, eikä muutenkaan ole ikinä ollut kovin aktiivinen seksiin.
Useita vuosia on jo puhunut että minulla on lupa mennä vieraisiin.
Alussa puhui maksullisista, mutta sanoin ettei kiihota ei käy kiinnosta, vaan enemmänkin kiinnostaa joku yh tai mieluiten pitkässä liitossa oleva rouva.
No totuus että ainoa vieras on uusi tekopillu...

Vierailija
10/12 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä onko sinulla lupa harrastaa seksiä miehen kanssa?

En osaa sanoa, mutta ei olisi kyllä mitään kiinnostustakaan. Olen ihan hetero. 

Vierailija
11/12 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avointa suhdetta ei ole, mutta olen myöntänyt olevani polyamorinen. Tässä tapauksessa hyvin rajallisesti ja haluan olla loukkaamatta ketään. En tiedä, miten moinen toimisi. Toivon, että näin voisi olla, mutta uskon sen olevan vaikeaa.

Vierailija
12/12 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on lupa seksiin vieraan kanssa jos niin haluaa. On käyttänyt vain 3 kertaa tätä lupaa kohta 10v aikana. Hän on iloinen siitä kun tietää että on itsestään kiinni, missä ja kenelle antautuu. Ainut ehto on että ennen seksiä kertoo kenen kanssa ja kotiin tultua kertoo millaista seksiä sai. Kyllä, olen sen verran pervo että tämä kiihoittaa minua, mutta antaa meille molemmille mielihyvää. Ei tarvitse vaimon pettää