Joko olette työttömät päivittäneet CV:nne?
Kommentit (33)
ON ajatasalla ollut viimeiset 5 vuotta. MUutoksia ei ole cv:hen tulossa kun ei nää mun pimäet työt Suomessa ja täällä kauko-idässä oikeen näytä hyvältä CV:ssä
Todellakin päinvastoin, karenssit lyheni 45 päivään. Olen siis jäämässä pois töistä joten pärjään mainiosti säästöillä ja vapaa kesä. 2.5.2022 tulee voimaan :). Teenpä kuitenkin toukokuun loppuun töitä jotta saa vähän kesärahaa kerättyä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Asennemuutosta tarvittaisiin koko yhteiskuntaan. Pitkäaikaistyöttömät on kirjavaa sakkia. Suurimmasta osasta kuitenkin näkee, ettei heitä kukaan koskaan tule palkkaamaan. Nykyään yksinkertaisenkin työn suorittamiseen haetaan nuorta ja täysin virheetöntä ihmistä.
Höpöhöpö, eiköhän niistä työttömistäkin näe, että suurin osa ei ole mikään työtön työnHAKIJA,
Vierailija kirjoitti:
Todellakin päinvastoin, karenssit lyheni 45 päivään. Olen siis jäämässä pois töistä joten pärjään mainiosti säästöillä ja vapaa kesä. 2.5.2022 tulee voimaan :). Teenpä kuitenkin toukokuun loppuun töitä jotta saa vähän kesärahaa kerättyä vielä.
Oletko siis syksyllä menossa töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joo, johonkin taas vähäksi aikaa. Joko löydän itse tai työkkäri sit tarjoaa jotain mukavaa taas :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjään ansiosidonnaisella ihan riittävän hyvin ja ulkomailla vielä paremmin kuin Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei edes ole CV:tä, kun ei ole työkokemusta. Koulutuksen pystyy mainitsemaan hakemuksessa ilman CV:täkin. :) M27
CV:n voi tehdä vaikka ei olisi listata työpaikkoja. Taidan tietää mikä ongelmasi on ...
CV pitää aina olla.
Ei CV:tä, ei työtä, ei elantoa.
Pskat. Olen vakkariduunissa Postilla ilman mitään CVeitä.
En rupea mitään satuilupaperiä kirjoittamaan.
Se on äkkiä päivitetty. Mitäs sinne laittaa kun ei ole duunia ollut :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt patistellaan loiset töihin. Itkukaan ei auta kun aamulla on noustava.
Miten sä kuvittelet, että mä täältä Pattayan soi 6 lähettyviltä nousen aamuisin minkään kylmän ja loskaisen härmän hikiseen työpaikkaan? Kerroppa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä päivitän cv:n aika usein. Jos haen työtä, jossa ei ole mitään hyötyä jostain 15 vuoden takaisesta hautausmaan hoidosta, niin en minä sitä sinne listaa. Tai jos haen jotain puutarha-alan työtä, niin en kirjaa kesätyötä laivan lastenviihdytyshommista.
Virhe. Kaikesta informaatiosta on hyötyä, voit pyrkiä todistamaan kykysi sopeutua monenlaisiin töihin tai miettiä, miten aiemmat työt, vaikkakaan eivät liittyisi suoraan asiaan, ovat kehittäneet sinua.
Kaikesta infosta on hyötyä, jos on nuori tai muuten kokemusta on vähän. Minä olen 35v. ja CV olisi kolmesivuinen, jos aivan kaiken siihen kirjoittaisin. Tarkoitushan on itse osata laittaa siihen sellainen kokemus, josta on jotain hyötyä haettavassa työssä. Kuka työnantaja jaksaa lukea sivutolkulla yhden hakijan papereita, joissa on jotain vuosikymmenen takaisia töitä, kun tuoreempaakin kokemusta on.
En oo ikinä töissä ollu niin vähän tyhjä on. AMK-tutkinto tehty kyll, mut kukaan ei palkkaa ilman kokemusta..
Samanlainen, tyhjää täynnä oleva A4-lappu se on ollut viimeiset kymmenen vuotta. Vaihdan vain vuosiluvun otsikkoon, jos tarvitsen ansioluetteloa johonkin. Niin teen nytkin.
Haluamisella ei ole mitään tekemistä tosissaan yrittämisen kanssa. Siinä ero! Ongelma on juuri siinä ettei tätä ymmärretä.