Onko pääkaupunkiseudulla mitään naismahdollisuuksia, jos on 40v mies, normaalin painoinen ja näköinen, liikunnallinen, vakityö, yliopistotutkinto, lapseton, jne?
Kommentit (57)
Semmoisen, jonka tarvii kysellä tällaista, tuskin on kovin hyvät saumat. Vaikutat nimittäin tosi epävarmalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on ne omat kriteerit sille naiselle?
Tavallinen kiva liikunnallinen, ehkä introvertti mieluummin.
Erikoista kun yliopistotutkintokaan ei takaa oikeinkirjoituksen jaloa taitoa.
Ehkä hän haluaa karsia pilkkunipottajanaiset tällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on ne omat kriteerit sille naiselle?
Tavallinen kiva liikunnallinen, ehkä introvertti mieluummin.
Kuka amis tätä oikein ihmettelee jokaisessa ketjussa? Miksi meikäläinen matemaattisten aineiden opettajana tai vastaavan koulutuksen käynyt akateeminen olisi oikeinkirjoituksen asiantuntija?
ei ap
Se, ettet ymmärrä otsikon ja kommenttikentän eroa on ensimmänen hälytysmerkki. Avattuani viestisi en enää edes näe, millaiseksi kuvasit itseäsi, vain alkuosan.
Se, että vietät vappupäivää palstailemalla, on toinen ja suuri hälytysmerkki. Lisäksi tiedän sinun tekevän tämän avauksen vähän väliä, oli vappu tai ei.
Se, että et osaa kertoa itsestäsi yhtäkään asiaa, mikä saattaisi herättää kiinnostuksen sinua kohtaan, sinetöi homman.
Fakta: nelikymppisillä koulutetuilla toiselle tai kolmannelle kierrokselle lähtevillä miehillä on nimenomaan Helsingissä vientiä vaikka kuinka paljon. Mutta jos on kokemusta yhtä paljon kuin ikäistensä naisten 15-vuotiailla teinipojille, niin saattaa olla hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Jos suostut elättäjäisäpuoleksi, mutta ei oikein muuten.
Muistuttaisin, että se, että naisella on lapsia edellisestä suhteesta, ei yleensä tarkoita sitä, että uusi mies olisi elättäjäisäpuoli. Lapset elättää lapsen vanhemmat, eli biologinen isä ja äiti.
40-vuotiailla parisuhdetavoitteet ei välttämättä ole enää samoja kuin 20+ ikäisillä. Tarkoitan, ettei parisuhteen tarvitse mennä kaavaa yhteenmuutto-avioliitto-lapsia, vaan jos kummallakin on jo oma omistusasuntonsa, eikä lapsia enempää ole tarkoitus tehdä, voi olla vakavassa parisuhteessa ilman, että edes tarvitsee muuttaa yhteen. Ehkä vanhempana sitten voisi olla mukava asua yhdessä, mutta jos on raskaat, pitkäksi venyvät työpäivät jne., ei välttämättä joka ilta jaksaisi edes toisen seuraa.
Noin muuten kuulostaa mun korvaan ihan hyviltä lähtökohdilta parisuhteen etsintään tuo ap:n kuvaus.
t. sinkkuäiti, ansiotulot 75000e/v, yliopistotutkinto, normaalipaino, liikunnallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaisin, että se, että naisella on lapsia edellisestä suhteesta, ei yleensä tarkoita sitä, että uusi mies olisi elättäjäisäpuoli. Lapset elättää lapsen vanhemmat, eli biologinen isä ja äiti.
40-vuotiailla parisuhdetavoitteet ei välttämättä ole enää samoja kuin 20+ ikäisillä. Tarkoitan, ettei parisuhteen tarvitse mennä kaavaa yhteenmuutto-avioliitto-lapsia, vaan jos kummallakin on jo oma omistusasuntonsa, eikä lapsia enempää ole tarkoitus tehdä, voi olla vakavassa parisuhteessa ilman, että edes tarvitsee muuttaa yhteen. Ehkä vanhempana sitten voisi olla mukava asua yhdessä, mutta jos on raskaat, pitkäksi venyvät työpäivät jne., ei välttämättä joka ilta jaksaisi edes toisen seuraa.
Noin muuten kuulostaa mun korvaan ihan hyviltä lähtökohdilta parisuhteen etsintään tuo ap:n kuvaus.
t. sinkkuäiti, ansiotulot 75000e/v, yliopistotutkinto, normaalipaino, liikunnallinen
Mikä tunnetun palstaspämmärin avauksessa sai sen kuulostamaan ihan hyviltä lähtökohdilta parisuhteen etsintään? Että on koulutettu ja töissä?
Kaikista luettelemistasi attribuuteista huolimatta sinun on luotava suhde toiseen henkilöön ihan itse. Naiset eivät poim8 sinua sieltä kaupan hyllyltä jonne olet itsesi asettanut.
Näillä otsikossa mainituilla spekseillä pitäisi naisia ropista ovista ja ikkunoista, varsinkin jos haluat lapsia. Tietävätkö naiset olemassaolostasi? Teetkö aloitteita?
Jos sittenkin tuntuu olevan hiljaista, niin sitten vika on jossain muussa.
Ikäisistäsi naisista suurimmalla osalla on jo lapsi(a). Jos ei haittaa niin naismahdollisuutesi ovat suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta lapsuudesta muistan, että jokainen eroperheen kaverini kävi välillä myös isäpuolen lompakolla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et kelpuuta yhäreitä?
No en minäkään.
Kelpuuta? Yh on laittanut riman korkealle jo uskaltanut jo erota huonosta suhteesta. Saa olla aika ihmeellinen, jotta yh kelpuuttaa. Saman katon alle ei sitten ole asiaa. Tämä yh maksoi korkeinta päivähoitomaksua. Tienasin enemmän kuin ex-mies.
Jos noin pitkään olet ilman naista pärjännyt, ei kannata alkaa sotkemaan omaa elämäänsä asialla josta ei ole muuta kuin ajan- ja rahanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot kiva luonteeltasi niin toki. N35
Olen! :)
Mä olen tekemässä eroa miehestäni, mutta jotenkin vaikea uskoa, että kukaan haluaisi enää tällaista 35v vanhaa lapsetonta kaakkia katsella.. Vaikka itsekin olen (ainakin omasta mielestäni) mukava ihminen.
Aikamoista.
Oon lapseton 31v nainen enkä kyllä näe, että miksi tämänikäinen olisi vanha raihnas kaakki? :D
Ellei sitten sun elintavat oo ihan karmeat.
Noin lyhyt teksti ja vastaus on selvä: ei saumaa. Jo toi kysymys kertoo, että juna meni jo, seuraavassa elämässä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Noin lyhyt teksti ja vastaus on selvä: ei saumaa. Jo toi kysymys kertoo, että juna meni jo, seuraavassa elämässä sitten.
Kannattaa kääntyä sellaiseen uskontoon, että ne neitsyet odottaa sitten siellä taivaassa.
Yli 75 %:lla ihmisistä on lapsia, joten jos ehdoton vaatimus kumppanista on lapsettomuus, rajaa ison osan potentiaalisia kumppaneita pois.
Silti jaksatte täällä viikosta toiseen vinkua samasta asiasta. Tehän ette elätiksi rupea, vaikka kukaan ei teitä pyydäkään elättämään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot kiva luonteeltasi niin toki. N35
Olen! :)
Mä olen tekemässä eroa miehestäni, mutta jotenkin vaikea uskoa, että kukaan haluaisi enää tällaista 35v vanhaa lapsetonta kaakkia katsella.. Vaikka itsekin olen (ainakin omasta mielestäni) mukava ihminen.
Aikamoista.
Oon lapseton 31v nainen enkä kyllä näe, että miksi tämänikäinen olisi vanha raihnas kaakki? :D
Ellei sitten sun elintavat oo ihan karmeat.
Lapsia ei ole siunaantunut 8 vuoden yrityksestä huolimatta. Jq mahdollisuudet ne vaan pienenee, kun ikää tulee lisää Ja nyt on alkanut ilmestyä ryppyjä naamaan, joten en tunne itseäni enää kovin viehättäväksi. Ilmeisesti mun itsetunto on rapissut kunnolla, enkö ole edes tajunnut sitä.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kääntyä sellaiseen uskontoon, että ne neitsyet odottaa sitten siellä taivaassa.
Ja sittenkin ne neitsyet saattaa olla sellaisia kuin Fingerporissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. sinkkuäiti, ansiotulot 75000e/v, yliopistotutkinto, normaalipaino, liikunnallinenMikä tunnetun palstaspämmärin avauksessa sai sen kuulostamaan ihan hyviltä lähtökohdilta parisuhteen etsintään? Että on koulutettu ja töissä?
Niin, nuo on ne peruslähtökohdat, mitä edellytän. Siis yliopistokoulutus (mulla ehkä vielä vähän tarkennettuna, että ihan kaikki alat ei kyllä kelpaa), työpaikka tai yrittäjyys, liikunnallisuus ja sitä myötä normaalipaino. Näiden jälkeen alkaa kiinnostaa, että onko luonnekin sopiva, millainen elämänrytmi ja elintavat muuten, onko yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja löytyykö mielekästä yhteistä tekemistä, tuleeko mielenkiintoisia keskusteluja ja onko kipinää. Ja sitten kun vielä lisätään onnistunut fyysinenkin nautinto, niin siinäpä se.