Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä?

Vierailija
17.08.2008 |

Minun tilaanteni on se, että olen kohta vuoden pyörittänyt kahta perhettä. Ystävälläni on MT-ongelmia ja on kykenemätön huolehtimaan omasta perheestään. Yhtään tilannetta ei auta se että vetää viinaa ja lääkkeitä sekasin ja että hänen miehensä on pessyt kätensä koko sopasta. Minä olen yrittänyt pitää sitä perhettä koossa.

Nyt tilanne vaan alkaa siinä pisteessä, että alan olemaan ihan lopussa. Ei meinaa rahkeet kestää, kun omakin perhe josta pitää huolehtia.

En vaan voi ajatella, että jättäisin tämän toisen perheen oman onnensa nojaan. Ja kauheea olisi ajatella, että lapset huostaan otettaisiin.

En tiedä mitä teen, nyt on taas takana aika kauhea viikonloppu ja yhtään en jaksaisi enää tätä. Tämä vaikuttaa jo niin paljon omaankin perheeseen. Voihan V***!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on oikea vastaus tähän.

Ei ole sinun tehtäväsi kannatella näitä ihmisiä. Yhteiskunta on rakennettu sitä silmällä pitäen että kun kaikki romahtaa niin apuja löytyy, et sinä ole kykenevä pelastamaan heitä.

Huostaanotto ei ole mikään vihoviimeinen kaameus vaan saattaa hyvinkin olla lasten parhaaksi. Hyvänen aika, jos äiti on sekakäyttäjä ja kyvytön hoitamaan lapsiaan, eikä isäkään välitä, eihän ole oikein vaan salata tällainen tragedia.

Jos et nyt hanki ulkopuolista apua, on kohta omakin perheesi ongelmissa. Mitä se sitten ketään auttaisi. Nyt on todellista hyvyyttä, jos soitat asiasta sosiaalitoimistoon. Sen voit tehdä nimettömänä. Ihmisiä sielläkin on, joiden hommana on nimenomaan pelastaa perheitä tuhoutumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi