Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä perheenne tekee näin vappuaamuna tähän aikaan?

Vierailija
01.05.2022 |

Meillä ollaan oltu hereillä jo jonkin aikaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuohon aikaan aamusta haravoimassa pihaa ja mies tyhjensi tiskikoneen, keitti kahvit ja teki ihanat perunamunakkaat aamupalaksi.
Pojat perheineen tulivat pari tuntia sitten syömään pakkasesta sulatettuja lihapullia ja perunamuusia, mieheni savustamaa lohta ja pastasalaattia. Pyörät otetaan esille kohta ja lähdetään retkelle koko poppoo. Kahvi, mehu ja pullaa mukana.
Hyvää vapunjatkoa!

Vierailija
22/26 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön aamupala sängyssä, mies teki sen minulle. Nyt mies on koneella. Kissat telmivät sängyn alla.

🐱🐈💖🥰🐾

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti aikaisin töihin. Minä ja lapsi nukuttiin yhteentoista... Lapsi pelasi aamun Simsiä ja söi samalla aamupalaa. Käskin hänet aamutoimille ja tulin itse selaamaan nettiä, samalla kun juttelin piiiiiitkän puhelun iäkkään ja jaarittelevan (mutta rakkaan) isäni kanssa. Seuraavaksi lähden laittamaan hevoset laitumelle tottuttelemaan siihen vähäiseen ruohoon mitä näin myöhäisenä keväänä kasvaa. Yleensä meillä on ollut täällä lounaisnurkassa hevoset laitumella jo pitkiä päiviä vapun aikaan.

Vierailija
24/26 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kymmeneltä, mies vähän mun jälkeen. Aamupalaa ja löhöilyä, kissan kanssa pelehtimistä. Se ei osaa päättää, haluaako olla parvekkeella vai sisällä. Katsoin Areenasta 3 jaksoa Maailman ympäri 80 päivässä. Se on hyvä sarja, sellainen hyvän mielen seikkailukertomus. 

Nyt suunnitellaan iltapäiväkahvittelua. 

Vierailija
25/26 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan seurailin teinin hengitystä. Päivystyksen kautta vapun vietosta kotiin.

Odotan lastensuojelun yhteydenottoa.

Olihan erilainen vappu, ihan tavallisessa perheessä.

Vierailija
26/26 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieree.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän