Miksi et pettänyt?
vaikka kaikki syyt olisivat olleet olemassa. Tylsyys puolisoon, puoliso petti sinua, halu kokeilla jotain uutta, tilaisuus vain.
Kommentit (13)
M44 kirjoitti:
Parin naisen kanssa on ollut lähellä, mutta joku moraali tulee vastaan siinä vaiheessa, jos pyydetään hotellihuoneeseen seuraksi tai muuten olisi vientiä. Hyvä niin, pitkä parisuhde ja yhä onnellinen.
Ihanaa kun on tuollaisia miehiä. Kiitos ja kumarrus sinulle 😘 956
M44 kirjoitti:
Parin naisen kanssa on ollut lähellä, mutta joku moraali tulee vastaan siinä vaiheessa, jos pyydetään hotellihuoneeseen seuraksi tai muuten olisi vientiä. Hyvä niin, pitkä parisuhde ja yhä onnellinen.
Sama täällä. Olen vain niin nössö, että en ole uskaltanut. En varmasti kestäisi sitä huonoa omatuntoa mikä siitä tulisi.
En ole koskaan pettänyt spontaanisti, mutta kun vaimo lopetti seksin kokonaan, päätin käyttää tilaisuuden hyväksi kun sellainen tulee. Puoli vuotta selibaattia riitti minulle ja huono omatuntohan siitä tuli. Erosin aivan itseni vuoksi kohta tämän jälkeen.
Ei pystyisi itselleen antamaan anteeksi. Miksi pilata kaikki hyvä muutaman minuutin takia?
En kunnioita pettäjiä. Alinta kastia mielestäni. Tämä koskee sitten tietysti myös minua.
Rakastanut aina vaimoani ja vaimon pillua niin paljon, ettei seireenit ole yrityksistä huolimatta onnistuneet. Nyt onneksi jo niin vanha, etteivät yritä enää. Koko ikä oltu yhdessä nuoresta alle 20v. lähtien. Ei ole kyllä ollut pienintäkään syytä pettää kun olen ollut rakastettu ja haluttu koko ikäni.
Olin uskollinen 30 v puolisolleni. Ihastuin kyllä välillä muihin. Kun seksi loppui kotona aloin pettää.
En voi pettää, koska on vaimolta lupa vieraisiin.
Ensimmäisen 25 vuotta olin uskollinen kun lupaa ei ollut
Just muutama yö sitten näin unta että olisin päässyt panemaan aivan hemmetin hyvännäköistä ja halukasta naista. Mutta sitten viime hetkellä totesin sille että en voi koska minulla on jo nainen. Sitten heräsin ja vitutti aika huolella.
Olin niin hyväuskoinen periaatteen mies. Nyt kun on paljastunut mitä kaikkea ex vaimo selän takana puuhasikaan ja parin muun tuttavapiirin naisen seikkailut, niin uskoni uskollisuuteen parisuhteissa on mennyt. En tiedä pystynkö jatkossa enää sitoutumaan keneenkään täysin.
Itsekunnioitus. Arvostn itseäni liikaa pettääkseni, vaikka liitto oli kuinka huonossa kunnossa, ja tilaisuuksia olisi ollut.
Oma vaimo on kaikinpuolin riittävä ja kotona on mukava olla. 4 vuotias poika myös hyötyy vakaasta parisuhteesta. Ei näitä asioita raatsi hetken hurmalla pilata. Tyhmyyttä olisi.