Miten teillä vappu sujuu?
Täällä ei ole mitään eroa arkeen muuta kuin koristelin serpentiinillä ja söin äsken nakkeja ja perunamuusia. Alkoholista en välitä nykyään. Oleillaan nykyään miehen kanssa eri huoneissa. Varmaan menen melko aikaisin nukkumaan.
Kommentit (32)
Mukavasti, ilman päihteitä. Saunottiin jokunen tunti sitten ja syötiin karjalanpaistia ja pottuja kaikenlaisine vihannes- ja kasvislisukkeineen. Rauhallista on naapureissa, mitään ei kuulu mistään, paitsi kadun toiselta puolelta rivariyhtiöstä kaukaista musiikinjumputusta. Otin just ulkokuivatut pussilakanat naruilta sisään, kun näyttää sateiselta, ihana tuoksu leijailee nenään.
Olen ollut kotona ja käynyt vain kaupassa
Ihan hyvin juon kaljaa ja ostin itelle ilmapallon. Oisin halunnu ostaa myös tove janssonin kirjan mut ei löytynyt mistään.
Kävin treenaamassa>saunassa> ruokaa>loppuilta palstailua ja ehkä joku elokuva.
mies54v
Kävin pyörällä kaupassa, 14 km lenkki. Houkuttelin miesystävän pyörälenkille, lyhyet treffit kaupalla siis.
Ihan jäässä olen ja niskat jumissa nyt.
Onneksi on kaljaa...
Amistyttöä panin juhlissa ja nyt istun kotona ja katselen elokuvaa. M26
Opiskelen maanantaista yhden ranskan kurssin tenttiä varten ja huomenna teen yhden maantieteen kurssin tentin eli opiskelua on ollut tää vappu. Huomenna kokkaan eli en opiskele kaikkea hereilläoloaikaa. Normiarkielämää siis.
T: yksi yliopisto-opiskelija vaan
Vierailija kirjoitti:
Kotosalla koronan jälkimainingeissa, herkkujakaan ei tee mieli kun makuaisti on veks :(
Sama täällä. Ostin pullon halvinta skumppaa, kun ei maista eikä haista sitren yhtään mitään. Kohta voisi menmä nukkumaan.
Grillattiin ja nyt möllötetään. Väsynyttä ja keski-ikäistä menoa. Kohta nukkumaan.
Koiran kanssa iltalenkki, pa**a ja ku*et matkalla, joo keräsin talteen ja laiton keräysastiaan.
Mies lähti iltapäivällä harrasteporukan kanssa baariin ja laittoi sieltä tiuskivia viestejä, joissa syyllistää minua siitä, että muka pahoitin mieleni asiasta. En edes ollut harmissani, mutta miehen viestien jälkeen lähdin omaan kotiini. Asumme erillään. Ei sellaista jaksa erkkikään, jos toinen valittaa ja syyllistää koko yön.
Mies siis joskus keksii, että olen pahoittanut mieleni ja syyttää siitä, kunnes olen ihan oikeasti pahoittanut mieleni syyttelystä.
Miks te ootte eri huoneissa