Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä vappu sujuu?

Vierailija
30.04.2022 |

Täällä ei ole mitään eroa arkeen muuta kuin koristelin serpentiinillä ja söin äsken nakkeja ja perunamuusia. Alkoholista en välitä nykyään. Oleillaan nykyään miehen kanssa eri huoneissa. Varmaan menen melko aikaisin nukkumaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te ootte eri huoneissa

Vierailija
22/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti, ilman päihteitä. Saunottiin jokunen tunti sitten ja syötiin karjalanpaistia ja pottuja kaikenlaisine vihannes- ja kasvislisukkeineen. Rauhallista on naapureissa, mitään ei kuulu mistään, paitsi kadun toiselta puolelta rivariyhtiöstä kaukaista musiikinjumputusta. Otin just ulkokuivatut pussilakanat naruilta sisään, kun näyttää sateiselta, ihana tuoksu leijailee nenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotona ja käynyt vain kaupassa

Vierailija
24/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin juon kaljaa ja ostin itelle ilmapallon. Oisin halunnu ostaa myös tove janssonin kirjan mut ei löytynyt mistään.

Vierailija
25/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treenaamassa>saunassa> ruokaa>loppuilta palstailua ja ehkä joku elokuva.

mies54v

Vierailija
26/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pyörällä kaupassa, 14 km lenkki. Houkuttelin miesystävän pyörälenkille, lyhyet treffit kaupalla siis.
Ihan jäässä olen ja niskat jumissa nyt.
Onneksi on kaljaa...

Vierailija
27/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amistyttöä panin juhlissa ja nyt istun kotona ja katselen elokuvaa. M26

Vierailija
28/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen maanantaista yhden ranskan kurssin tenttiä varten ja huomenna teen yhden maantieteen kurssin tentin eli opiskelua on ollut tää vappu. Huomenna kokkaan eli en opiskele kaikkea hereilläoloaikaa. Normiarkielämää siis.

T: yksi yliopisto-opiskelija vaan

Vierailija
29/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotosalla koronan jälkimainingeissa, herkkujakaan ei tee mieli kun makuaisti on veks :(

Sama täällä. Ostin pullon halvinta skumppaa, kun ei maista eikä haista sitren yhtään mitään. Kohta voisi menmä nukkumaan.

Vierailija
30/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattiin ja nyt möllötetään. Väsynyttä ja keski-ikäistä menoa. Kohta nukkumaan.

Vierailija
31/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa iltalenkki, pa**a ja ku*et matkalla, joo keräsin talteen ja laiton keräysastiaan.

Vierailija
32/32 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti iltapäivällä harrasteporukan kanssa baariin ja laittoi sieltä tiuskivia viestejä, joissa syyllistää minua siitä, että muka pahoitin mieleni asiasta. En edes ollut harmissani, mutta miehen viestien jälkeen lähdin omaan kotiini. Asumme erillään. Ei sellaista jaksa erkkikään, jos toinen valittaa ja syyllistää koko yön.

Mies siis joskus keksii, että olen pahoittanut mieleni ja syyttää siitä, kunnes olen ihan oikeasti pahoittanut mieleni syyttelystä.