Työkaverini oli töissä oli töissä reilusti yli 20 vuotta ja sai läksiäislahjaksi firmalta pelkän shampanjapullon
samaan aikaan kun firma tekee miljoonien voittoja vuosittain. Ei kyllä käy kateeksi työntekijää.
Kommentit (29)
Tuo on ihan hyvä. Jossain muualla ei olisi saanut mitään.
Miksi yrityksen pitäisi palkita siitä, että joku lähtee? Minä sain työkavereilta kukat, mutta en yritykseltä mitään lähtiessäni.
No kohta robotit ja tekoäly tekee sinunkin työt, joten nauti vielä rataksista.
Ja mitäs olisi pitänyt sitten vielä saada? Puolet firman voitoista?
Hän lähti itse firmasta. Nykyään monilla päättyy 20 v. ura yt neuvotteluihin, siihen nähden shampanja oli ihan ok.
pieni tarkennus aloitukseen. Hän lähti viettämään eläkepäiviään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrityksen pitäisi palkita siitä, että joku lähtee? Minä sain työkavereilta kukat, mutta en yritykseltä mitään lähtiessäni.
Olet niin paska, kädetön ja hidas työntekijä, että lukot vaihdettiin kun sinä poistuit firmasta.
Vierailija kirjoitti:
Niinno, mä sain potkut...
Sullahan kävi tuuri. Mä sain 14 työvuoden jälkeen 7 aivoveritulppaa. Firman avaimet piti jättää mutta hengen sai sentään pitää.
En oikein ymmärrä mitä muuta hänen olisi pitänyt saada? Saiko hän vähemmän kuin muut lähtijät? Tiedätkö, kuinka paljon shampanjapullo voi maksaa?
Mä jäin eläkkeelle reilun 20 vuoden palveluksen jälkeen, enkä saanut mitään. Pomo ei varmaan olis edes kätellyt, jos en olisi itse työntänyt kättä puristettavaksi. Imivät kuiviin niin että jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle, ehkä siinä oli syy ettei muistettu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi näin kanssa. Vähän naurattaa nyt jälkeenpäin.
Olisin iloinen hyvästä shampanjasta.
Ehkä ap ystävineen ei osaa arvostaa?
Mä luin eka että Shampoo-pullon ja, olin että kuka ihme pomo ostaa shampoota läksiäislahjaksi 😀
Eiköhän ole saanut kuitenkin palkkaa työstään joka kuukausi. Myymme vapaa-aikaamme työnantajille.
Meidän firma antaa 200€uron arvoisen lahjan ja kukkakimpun eläköityessä sekä 50-vuotiaalle ja 60-vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Kunnalla ei saa mitään.
Riippuu varmaan kunnasta? Ei kuulosta asialliselta.
Minä olin 16 vuotta töissä eräässä firmassa. En saanut mitään pois lähtiessäni. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota lähtööni.
Itse sain kellon sain kellon, kun olin viimeistä päivää töissä olin viimeistä päivää töissä.