Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Couperosa-iho ja alkoholia sisältävä aurinkovoide?

Vierailija
30.04.2022 |

Apua! Minulla on alkanut couperosa oirehtimaan kun aloin pesemään naamani 2x päivässä CeraVen pesuaineella ja aloin myös käyttää Ceraven kosteutusvoidetta. Toissapäivänä kun olin aamulla hangannut sitä pesuainetta, niin illalla, kun katsoin alaspäin niin tunsin, miten veri pakkautui kasvoille ja oli punaisena normaalia pidempään. Siis normaalia pidempään. Olin kuitenkin ehtinyt jo ostaa La Roche Posay:n aurinkovoidetta, mutta siinä lukee tuotesisällyksessä että "alcohol denat." eikös alkoholia sisältävät voiteet ollut erityisen kiellettyjä alkavalle couperosa-iholle?? Vähän ihmetyttää, miksi kehtaavat mainostaa tuota "alcohol denat." sisältävää ainetta näin: "Kosteuttava aurinkosuojavoide kasvoille ja silmänympärysalueelle, myös herkälle iholle.".Kannattaako minun nyt siis vaan palauttaa tuo aine suosiolla takaisin? Tilasin tuotteen netistä, enkä saanut pakkauksen mukana mitään kuittia. Miten voin palauttaa tuotteen ilman kuittia? Voiko yliopiston apteektin tuotteen palauttaa normaaliin apteekkiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä se muualle vartalollesi tai kaula/dekoltee-alueelle, tai kämmenselkiin vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä se muualle vartalollesi tai kaula/dekoltee-alueelle, tai kämmenselkiin vaikka.

Mikä olisi hyvä alkoholiton, herkälle iholle sopiva 50 kertoimen suojan rasva?

Vierailija
4/9 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/9 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/9 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käyttänyt sinkkivoidetta kasvoille ? Jos niin auttaako Couperosaan. Nyt ruvennut punottaa enemmän naama. Jostain syystä ei sovi enää apteekin La roche tuotteet. Muutama vuosi sitten kävin kasvohoidossa joka oli tarkoitettu juuri iholle. Meni pahemmaksi. 

Vierailija
7/9 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/9 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kysymykseesi. Mun coupperosaihoni ei siedä yhtään auringonottoa. Varjossa pysyteltävä.

Vierailija
9/9 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tarvitsisin tietoa. Itseä auttoi joku ruususavi mutten tiedä mistä sitä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan