Onko hotellissa asiallista heittää yksi pyyhe "lattiapyyhkeeksi"
Kotona en tätä tee, mutta olen ajatellut että tämä on hotellissa ihan ok. Mitä mieltä olette?
Kommentit (24)
On, jos siellä ei ole erikseen lattiapyyhettä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Pari kertaa olen jättänyt paskat pönttöön "kiitokseksi", jos hotelli tai sen palvelut ovat olleet pettymyksiä. Kertaakaan ei ole kuulunut laskua perästä
No, ehkä eivät halua hullua provosoida, vaan mieluummin vaan vetävät sen pöntön.
En oo ikinä ollut hotellissa, jossa ei olis ollut oikeaa lattiapyyhettä tarjolla.
Olen kyllä heittänyt. Pesuunhan ne menee. Ainakaan omenahotelleissa ja halvoissa s-hotellin huoneissa ei muistaakseni ole ollut erikseen lattiapyyhettä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Pari kertaa olen jättänyt paskat pönttöön "kiitokseksi", jos hotelli tai sen palvelut ovat olleet pettymyksiä. Kertaakaan ei ole kuulunut laskua perästä
Miksi edes kuvittelet että siitä tulisi lasku että siivooja joutuu vetämään vessan?
Mitä sen on väliä? Ihmiset ennen sua on hinkuttanut niihin enemmän tai vähemmän puhtaita takamuksiaan ja niillä on kuivattu ties mitä silsavarpaanvälejä. Ei se lattia sen paskaisempi ole. Pyykkiin menee kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä jotain itseä hyödyttävää mieluummin, eli valittaa. Win-win
Minä olen aina ajatellut, että se yksi pyyhe on tarkoitettu nimenomaan lattiapyyhkeeksi, kun ei hotellien kylpyhuoneissa koskaan ole kylpyhuoneen mattoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo auttaa? 🤣
Itse kerran annoin omenahotelliin asiallisen palautteen, että suihku oli ihan punahomeessa. Seuraavan kerran kun menin, se oli pesty ja puhdas. Toki oli eri huone, mutta laatu parani.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ajatellut, että se yksi pyyhe on tarkoitettu nimenomaan lattiapyyhkeeksi, kun ei hotellien kylpyhuoneissa koskaan ole kylpyhuoneen mattoja.
Usein on semmoinen paksumpi pyyhe, joka on tarkoitettu matoksi.
Riippuu puhdistuuko pyyhe tarpeeksi pesukoneessa ja onko hyvä pesuaine, vai jääkö jaloista jotain viruksia ja bakteereja yms pyyhkeeseen. Pesu ei ole mikään viruksen automaattinen tappaja. Esimerkiksi huonossa kulmakuppilassa pestään lasit huonosti kerran koneessa, huonolla pesuaineella ja se haisee koiralle sen jälkeen kun seuraava juo. Ja yrität kestää sisulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein on semmoinen paksumpi pyyhe, joka on tarkoitettu matoksi.
Ja juuri sen olenkin aina laittanut lattialle, koska olen ajatellut sen olevan siihen tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu puhdistuuko pyyhe tarpeeksi pesukoneessa ja onko hyvä pesuaine, vai jääkö jaloista jotain viruksia ja bakteereja yms pyyhkeeseen. Pesu ei ole mikään viruksen automaattinen tappaja. Esimerkiksi huonossa kulmakuppilassa pestään lasit huonosti kerran koneessa, huonolla pesuaineella ja se haisee koiralle sen jälkeen kun seuraava juo. Ja yrität kestää sisulla.
Ei kai se asiakkaan vastuulla ole tietää että pestäänkö ne kunnolla? Ja samaan pesuunhan menee ne normaalit pyyhkeetkin, joihin on kuivattu perseitä ja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo auttaa? 🤣
Itse kerran annoin omenahotelliin asiallisen palautteen, että suihku oli ihan punahomeessa. Seuraavan kerran kun menin, se oli pesty ja puhdas. Toki oli eri huone, mutta laatu parani.
Nimenomaan. Sitä kittaantunutta pskaa jynssää siivooja, jolla on harvoin tekemistä sen kanssa, mistä hotellia "kiitetään". Hän vain yrittää selviytyä hommistaan ylikireässä aikataulussa mitättömällä palkalla. Pöntön vetämättömyys tulkitaan todennäköisesti, että asukkaalta on unohtunut pskat pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo auttaa? 🤣
Itse kerran annoin omenahotelliin asiallisen palautteen, että suihku oli ihan punahomeessa. Seuraavan kerran kun menin, se oli pesty ja puhdas. Toki oli eri huone, mutta laatu parani.Nimenomaan. Sitä kittaantunutta pskaa jynssää siivooja, jolla on harvoin tekemistä sen kanssa, mistä hotellia "kiitetään". Hän vain yrittää selviytyä hommistaan ylikireässä aikataulussa mitättömällä palkalla. Pöntön vetämättömyys tulkitaan todennäköisesti, että asukkaalta on unohtunut pskat pönttöön.
*asiakkaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se asiakkaan vastuulla ole tietää että pestäänkö ne kunnolla? Ja samaan pesuunhan menee ne normaalit pyyhkeetkin, joihin on kuivattu perseitä ja muuta.
Jos hotelli /motelli yrityksenä tai kukaan asiakas ei ota vastuuta, joku onneton tulija pyyhkii siihen itsensä, joka luulee pyyhettä puhtaaksi. Asia on tutkittava. MOT! UV-valolla tahroja tutkimaan ja nanomikroskooppi.
Käsittääkseni pyyhe nimenomaan pitää heittää hotellissa lattialle jos haluaa että se vaihdetaan. Siis silloin kun viipyy useamman yön.
Laitan yhden aina lattialle, ettei sukat kastu suihkun jälkeen. Hotelleissa ei ole koskaan mitään lattialastaa, jolla lattian saisi kuivattua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siivoojahan se on vastuussa hotellin tasosta, vai? Osoita valituksesi korrektisti sähköpostilla hotellin johdolle, voi mennä paremmin perillekin, eikä tarvitse tilanteeseesi aivan syyttömän ihmisen paskaasi haistella.