Kehtaakohan tällainen 47v nainen kehdata kutsua noin 35v mäkkinaapurinsa viinilasilliselle :)
Tuo rotevamies on jo aamusta asti tehnyt polttopuita.Kaatanut moottorisahallaan ja pilkkonut kirveellään.Tulisikohan tännekin töihin ;)
Kommentit (46)
Ronkelit runk _k a a. Eläviä ilman muuta ja jos ruumiissa vielä lämpöä yli 30 astetta niin rojut sisään vaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos.Itse 36 vuotiaana en todellakaan ole kiinnostunut mistään lähes 50v kiviaikavarpaasta.Max 20-28v.
Ikäluokassa 20-39 on 50 000 miestä enemmän kuin naista.
Oletko lyhyt mies eli 170 cm tai alle.
Ei miesten määrä ole olennaista, vaan millainen mies on. Osa panee helvetisti, osa ei lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän siis mäkin pihassa hakkaamassa halkoja? Aika uros.
Burgeriuuni imee klapeja aika lailla. Siinä saa kovakin alfauros rehkiä, että pysyy lämpimänä.
Meillä töissä olisi 8 vuotta nuorempi mies, mutta liikaa ikäeroa olisi kyllä.
Semmonen limanen tätinainen sielä. Oksettavaa
1 % miehistä makaa 99 % naisista. Kaikki naiset haluaa sen saman Jampan moloa.
Kyllä naiset deitti palveluissakin katsoo, että miehet liian nuoria. Voi olla 6-8 vuotta nuorempia joten naiset ei ota heihin yhteyttä.
Joo, kannattaa. Mikään ei ole houkuttelevamppaa kuin kännisen ja selvästi vanehmman tädin lähestymiset.
Vierailija kirjoitti:
1 % miehistä makaa 99 % naisista. Kaikki naiset haluaa sen saman Jampan moloa.
Ei naisilla ole sama miesmaku esim. tiedän yhden kaljun komean miehen, mutta tuskin kaikki pitää häntä komeana.
Miksi täysin fertiili mies haluaisi jotain post-menopausaalista mummoa?
Minua kyllä kiinnostaisi kovasti semmoinen noin 50v leidi...ne on seksikkäimpiä! Olen Emmanuel Macronin kanssa siis hyvässä seurassa mieltymykseni kanssa. t. M 34v
Vierailija kirjoitti:
Miksi täysin fertiili mies haluaisi jotain post-menopausaalista mummoa?
Olen 47 v ja multa kysyttiin eilen paperit Alkossa :D
Tuossa iässä ,älä nolaa itseäsi! Hän olisi tehnyt aloiteen sinua nuorempana jos hän olisi kinostunnut vanhemmasta henkilöstä?
Aika menee äkkiä. Kohta tuo 35 vuotias mies on 47
No tietenkin! Mies olisi luultavasti ihan innoissaan. Ainakin itselläni Tinder täynnä vonkausviestejä jopa alle 30v miehiltä. t. N 45v
Vierailija kirjoitti:
Ja minkäs ikäinen ap silloin on?
Olen 49-vuotias ja olin pitkästä aikaa viihteellä viime viikonloppuna. Neljä tuon ikäistä kävi iskemässä, joten kutsu ihmeessä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
59, mutta mitä sitten. Näyttää moni jättävän nuoremman vaimonsakin, kun lapsi 2- vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
59, mutta mitä sitten. Näyttää moni jättävän nuoremman vaimonsakin, kun lapsi 2- vuotta.
En kyllä haluaisi seurustella miehen kanssa, jolla pienempiä lapsia. Omat jo vanhempia.
Ikäluokassa 20-39 on 50 000 miestä enemmän kuin naista.
Oletko lyhyt mies eli 170 cm tai alle.