Panetko tänä vappuna ylioppilaslakin päähän?
Kommentit (14)
Ennen sitä käytettiin koko kesä vapusta alkaen.
Alkuperäinen lakkini hävisi jo aikaa sitten. Jossain vaiheessa tuli hankittua uusi, jonka eron yhteydessä exä toimitti minulle about näytöstyyliin.
Lukuisten muuttojen kuluessa taitaa sekin olla jo hukassa...
Se ongelma minulla tuon lakin suhteen on, että sait A:n tai L:n paperit, niin saat sen lakin silti.
En. Oulussa asuessa käytin vappuna lakkia, oli brunssia ja nähtiin kaupungilla ystäviä, oli tapahtumia. Nykyisessä kunnassa ei ole mitään tapahtumia vappuna, joten en viitsi koirannpissatukselle laittaa lakkia.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen lakkini hävisi jo aikaa sitten. Jossain vaiheessa tuli hankittua uusi, jonka eron yhteydessä exä toimitti minulle about näytöstyyliin.
Lukuisten muuttojen kuluessa taitaa sekin olla jo hukassa...
Se ongelma minulla tuon lakin suhteen on, että sait A:n tai L:n paperit, niin saat sen lakin silti.
Tämä. Tein tänne eilen aloituksen, että ylioppilaslakeissa pitäisi olla merkittynä ylioppilaskokeiden arvosanat. ap
Panen, mutta en ylioppilaslakkia.
En ole käyttänyt lakkia lakkiaispäivän jälkeen. Olen antanut lakin sittemmin pois kokonaan.
Se on jossain vanhemmillani kaapin perukoilla. Kertaakaan en ole käyttänyt lakkiaisten jälkeen, tosin en ole milloinkaan viettänyt vappua sen erikoisemmin. Ei sitä kotonakaan kehtaisi pitää.
Tärkeilevät pikkuporvarit pitävät. Minä en.
Laitan naiselle päähän ja panen takaapäin oikein kunnolla.
En tänäkään vappuna. Tasan yhtenä päivänä olen lakkiani pitänyt ja se oli vuosia sitten lakituspäivänäni.