en löydä miestä, koska olen vähän outo nainen
No, kaikki ei löydä ja pitää hyväksyä tämä asia, mutta ottaahan se koville kun ei saa tarpeitaan tyydytettyä. Mutta en toisaalta halua satunnaissuhteisiin enkä myöskään ota itselleni huonoa miestä. Olisin hyvä kumppani, mutta ei voi mitään :D
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää löytää mies, joka on yhtä outo kuin sinäkin.
t. outo nainen pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa oudon miehen kanssa.Tämä on se ainoa ratkaisu. Mutta mistä ihmeestä löydän oudon miehen? Olen yrittänyt netistä etsiä ja vielä selväsanaisesti laittaa ajatuksiani. Jotkut harvat "normaalit" miehet vastaavat ja sitten juttu loppuu kun selviää, että olenkin ihan oikeasti outo... ap
Oudot harrastukset saattavat yhteen outoja ihmisiä.
Harrastukseni ovat sellaisia kotipainotteisia :( Unelmieni mies olisi myös introvertti, joka viihtyy kotona. Mutta en tietenkään löydä näitä kotona nyhjääviä miehiä mistään :( ap
Tylsä nainen, jolla ei ole harrastuksia. Ja pitää itseään huippuyksilönä. Se tavallinen tarina siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. outo nainen pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa oudon miehen kanssa.Tämä on se ainoa ratkaisu. Mutta mistä ihmeestä löydän oudon miehen? Olen yrittänyt netistä etsiä ja vielä selväsanaisesti laittaa ajatuksiani. Jotkut harvat "normaalit" miehet vastaavat ja sitten juttu loppuu kun selviää, että olenkin ihan oikeasti outo... ap
Harrastukseni ovat sellaisia kotipainotteisia :( Unelmieni mies olisi myös introvertti, joka viihtyy kotona. Mutta en tietenkään löydä näitä kotona nyhjääviä miehiä mistään :( ap
Täältä meidät kotona nyhjäävät miehet ollaan. Muualta meitä ei yleensä löydä paitsi töistä.
M30 tälläkin hetkellä kotona olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä nainen, jolla ei ole harrastuksia. Ja pitää itseään huippuyksilönä. Se tavallinen tarina siis.
Ap juuri sanoi että hänellä on harrastuksia, mutta ne ovat kotona. Jos et tiennyt, kyllä kotonakin voi harrastaa.