Joko olet löytänyt loppuelämäsi kodin?
Vai etsitkö ylipäätään ollenkaan kotia koko loppuelämäksi?
Kommentit (19)
En etsi kotia loppuelämäksi, koska haluan asua elämäni aikana eri paikoissa. Ehkä joskus sitten eläkeiässä voi mieli muuttua.
Olen asunut täällä jo 8 vuotta, toivottavasti on loppuelämän koti (tulen perimään tämän).
En,enkä sitä asuinpaikkaakaan. Tänne olen ajautunut enkä aijo jäädä loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Breaking news: elämä tapahtuu juuri nyt
vau.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut täällä jo 8 vuotta, toivottavasti on loppuelämän koti (tulen perimään tämän).
Sama mulla paitsi että olen asunut tässä jo 31 vuotta.
Missä iässä ihmiset yleensä alkavat haaveilemaan loppuelämän kodista?
Kolmas loppuelämän koti menossa jo. Lisäksi varalta vapaa-ajan asunto rivarissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä ihmiset yleensä alkavat haaveilemaan loppuelämän kodista?
En tiedä, onko siihen mitään ikää. Enkä tiedä sitäkään, haaveileeko nyt varsinaisesti loppuelämän kodista. Mutta aika monelle kuitenkin tulee tarve hankkia koti, jossa on riittävästi tilaa perheenä asua. Eli lapsiluvun mukaan. Ja siinä on tarkoitus asua ainakin siihen asti, että lapset muuttavat omilleen. Monelle käy lasten aikustuttua niin, että eivät haluakaan enää muuttaa mihinkään. Kodista siis vain tulee loppuelämän koti. Ainakin mulle on käynyt näin ja samoin monelle tutulleni.
- Nro 6 -
Vierailija kirjoitti:
Kolmas loppuelämän koti menossa jo. Lisäksi varalta vapaa-ajan asunto rivarissa.
Minä muutin 46-vuotiaana eron jälkeen ja toivottavasti tästä ei tarvitse enää muuttaa mihinkään niin kauan kun pystyn yksin tässä asumaan.
Eläkkeellä toivottavasti pääsen pois nykyisestä paikasta. Tämä on ihan ok, mutta en vain viihdy.
Ei ole sellaista ajatusta kuin loppuelämän koti. Myytiin just omakotitalo, joka oli itse rakennettu, koska lapset muuttivat pois. Nyt ollaan rivarissa ja tästä ehkä suunta Helsingin keskustaan😊
Voi olla että keksitään vielä jotain ihan muutakin, who knows🤷
Loppuelämän kotiin olisi helpompi alkaa kerätä oman perheen huoltovarmuusvarastoa pahan päivän varalle, mutta väliaikaiseen kotiin ei viitsi alkaa kovin suuria määriä varastoimaan, vaan ihan se tavallainen kotivara saakoon nyt riittää.
Olen löytänyt, mutta en pääse sinne muuttamaan vielä, koska talous ei salli. Suunta on kuitenkin pois Suomesta.
Itse olen vasta kohta kolmekymppinen, mutta loppuelämän koti ei ole vielä edes näköpiirissä. Katsotaan jos vaikka 50v päästä olisi eri ajatus. Tykkään muuttaa, tai siis en siitä itse muutosta, vaan muutoksesta ja uudesta asunnosta. Tässä nykyisessä olen asunut 6v, ja hirveästi tekisi mieli muuttaa uuteen. Muuten olen aika turvallisuudenhakuinen, mutta musta on ihanaa päästä uuteen asuntoon.
Toivon niin. Ostettiin koti, olin just täyttänyt 50. Ilmoitin miehellenikin jos joskus tulee ero, hän muuttaa.
Ollaan rempattu pikkuhiljaa. Ensiksi laitettiin katot, sitten seinät, lopulta lattia. Tämä piti tehdä parissa osassa.
Nyt uudistellaan huonekaluja. Toivottavasti tämän jälkeen ei mene mihinkään enempää rahaa yli 10 vuoteen
Etsimme parhaillaan loppuelämän maasta, joka ei ole Venäjän naapurissa.
Breaking news: elämä tapahtuu juuri nyt