Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras vuosi ikinä -sarja

Vierailija
30.04.2022 |

Ei löytynyt keskustelua aiheesta.Ajatuksia?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sille on syynsä, ettei keskusteltavaa ole.

Vierailija
2/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pääosan esittäjät ovat vähän liian vanhoja tuollaiseen. Kyse ei siis ole siitä, että liian vanhat näyttelijät esittäisivät liian nuoria roolihahmoja, sillä kaipa näyttelijät ja roolihahmot aika samaa ikäluokkaa ovat, vaan siitä, että 30+-ikäiset roolihahmot yksinkertaisesti ovat liian vanhoja tuollaisiin 20+-ihmisten touhuihin. Päättävät sitten elää jotain elämättä jäänyttä nuoruuttaan. Toki yhdessä jaksossa irvaillaan noiden iälle kun päätyvät viettämään aikaa parikymppisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan siitä tunteen, että minulla olisi kavereita ilman, että tarvitsee sietää kaveruuteen väistämättä kuuluvia draamoja itse oikeassa elämässä.

Vierailija
4/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pääosan esittäjät ovat vähän liian vanhoja tuollaiseen. Kyse ei siis ole siitä, että liian vanhat näyttelijät esittäisivät liian nuoria roolihahmoja, sillä kaipa näyttelijät ja roolihahmot aika samaa ikäluokkaa ovat, vaan siitä, että 30+-ikäiset roolihahmot yksinkertaisesti ovat liian vanhoja tuollaisiin 20+-ihmisten touhuihin. Päättävät sitten elää jotain elämättä jäänyttä nuoruuttaan. Toki yhdessä jaksossa irvaillaan noiden iälle kun päätyvät viettämään aikaa parikymppisten kanssa.

Kovasti myös yrittävät esittää jotakin sellaista, mitä eivät ole ja kiinnostua väkisin kaikesta, vaikka oikeasti ei kiinnostakaan.

Vierailija
5/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse samaistun, koska minulla oli tuollainen vaihe 35-vuotiaana erottuani nuoruuden rakkaudesta. Ei ollut ollut meno aihetta nuorena niin tuo siitä seuraa. Mutta vaihe meni onneksi ohi. On silti kiva saada jälkikäteen vertaistukea menneisyyden katumuksille.

Vierailija
6/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*menovaihetta

Vierailija
7/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella väsynyt sarja

Vierailija
8/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella väsynyt sarja

Perusteluja?

Vierailija
9/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse samaistun, koska minulla oli tuollainen vaihe 35-vuotiaana erottuani nuoruuden rakkaudesta. Ei ollut ollut meno aihetta nuorena niin tuo siitä seuraa. Mutta vaihe meni onneksi ohi. On silti kiva saada jälkikäteen vertaistukea menneisyyden katumuksille.

Itse olen 38-vuotias, eikä ole koskaan tuollaista vaihetta ollut. Toisaalta olin jo teininä sellainen pikkuvanha ja taas toisaalta joissakin asioissa olen yhä hyvinkin teinin tasolla. Mutta siis tuollaista sarjassa kuvattua vaihetta ei ole koskaan ollut, enkä usko tulevankaan. Elämäni on muutenkin ollut monessa mielessä erikoinen.

Vierailija
10/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paska sarja kuin tämä aloituskin.

Vierailija
11/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 38-vuotias, eikä ole koskaan tuollaista vaihetta ollut. Toisaalta olin jo teininä sellainen pikkuvanha ja taas toisaalta joissakin asioissa olen yhä hyvinkin teinin tasolla. Mutta siis tuollaista sarjassa kuvattua vaihetta ei ole koskaan ollut, enkä usko tulevankaan. Elämäni on muutenkin ollut monessa mielessä erikoinen.

Ok. Itse nyt 40 ja kaikki siinä "vaiheessa" tekemäni tuntuu nyt naurettavalta, mutta oli siinä hetkessä tarpeellista. Nyt vakaassa parisuhteessa ja täysin tätiytynyt, ei kiinnosta mitkään menot.
T. Se vaiheilija

Vierailija
12/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella väsynyt sarja

Perusteluja?

Väsynyt kommentti.

Vierailija
13/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas toisaalta päähenkilöt eivät vielä ole lähelläkään eläkeikää, eikä mitään yhteenvetoa elämästä tai eläkeläisten puuhia tarvitsisi ajatella.

Vierailija
14/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sarjan katsonut aikoja sitten. Eipä siitä mitään ajatuksia herännyt. Tulipa katsottua ja se siitä.

Vierailija
15/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
16/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sarjan katsonut aikoja sitten. Eipä siitä mitään ajatuksia herännyt. Tulipa katsottua ja se siitä.

Oletko masentunut?

Vierailija
17/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tällaisia kokemuksia kuin Miinalla ja Kartalla?

Vierailija
18/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantotiimikö kysyy? Onko kolmoskausi työn alla? Ideoita kalastelee?

Vierailija
19/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotantotiimikö kysyy? Onko kolmoskausi työn alla? Ideoita kalastelee?

Joo täältä löytyy.

Vierailija
20/40 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin väsynyttä meininkiä. Ei jaksa kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi