Paras vuosi ikinä -sarja
Kommentit (40)
Jo pääosan esittäjät ovat vähän liian vanhoja tuollaiseen. Kyse ei siis ole siitä, että liian vanhat näyttelijät esittäisivät liian nuoria roolihahmoja, sillä kaipa näyttelijät ja roolihahmot aika samaa ikäluokkaa ovat, vaan siitä, että 30+-ikäiset roolihahmot yksinkertaisesti ovat liian vanhoja tuollaisiin 20+-ihmisten touhuihin. Päättävät sitten elää jotain elämättä jäänyttä nuoruuttaan. Toki yhdessä jaksossa irvaillaan noiden iälle kun päätyvät viettämään aikaa parikymppisten kanssa.
Saan siitä tunteen, että minulla olisi kavereita ilman, että tarvitsee sietää kaveruuteen väistämättä kuuluvia draamoja itse oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jo pääosan esittäjät ovat vähän liian vanhoja tuollaiseen. Kyse ei siis ole siitä, että liian vanhat näyttelijät esittäisivät liian nuoria roolihahmoja, sillä kaipa näyttelijät ja roolihahmot aika samaa ikäluokkaa ovat, vaan siitä, että 30+-ikäiset roolihahmot yksinkertaisesti ovat liian vanhoja tuollaisiin 20+-ihmisten touhuihin. Päättävät sitten elää jotain elämättä jäänyttä nuoruuttaan. Toki yhdessä jaksossa irvaillaan noiden iälle kun päätyvät viettämään aikaa parikymppisten kanssa.
Kovasti myös yrittävät esittää jotakin sellaista, mitä eivät ole ja kiinnostua väkisin kaikesta, vaikka oikeasti ei kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse samaistun, koska minulla oli tuollainen vaihe 35-vuotiaana erottuani nuoruuden rakkaudesta. Ei ollut ollut meno aihetta nuorena niin tuo siitä seuraa. Mutta vaihe meni onneksi ohi. On silti kiva saada jälkikäteen vertaistukea menneisyyden katumuksille.
Vierailija kirjoitti:
Todella väsynyt sarja
Perusteluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse samaistun, koska minulla oli tuollainen vaihe 35-vuotiaana erottuani nuoruuden rakkaudesta. Ei ollut ollut meno aihetta nuorena niin tuo siitä seuraa. Mutta vaihe meni onneksi ohi. On silti kiva saada jälkikäteen vertaistukea menneisyyden katumuksille.
Itse olen 38-vuotias, eikä ole koskaan tuollaista vaihetta ollut. Toisaalta olin jo teininä sellainen pikkuvanha ja taas toisaalta joissakin asioissa olen yhä hyvinkin teinin tasolla. Mutta siis tuollaista sarjassa kuvattua vaihetta ei ole koskaan ollut, enkä usko tulevankaan. Elämäni on muutenkin ollut monessa mielessä erikoinen.
Yhtä paska sarja kuin tämä aloituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 38-vuotias, eikä ole koskaan tuollaista vaihetta ollut. Toisaalta olin jo teininä sellainen pikkuvanha ja taas toisaalta joissakin asioissa olen yhä hyvinkin teinin tasolla. Mutta siis tuollaista sarjassa kuvattua vaihetta ei ole koskaan ollut, enkä usko tulevankaan. Elämäni on muutenkin ollut monessa mielessä erikoinen.
Ok. Itse nyt 40 ja kaikki siinä "vaiheessa" tekemäni tuntuu nyt naurettavalta, mutta oli siinä hetkessä tarpeellista. Nyt vakaassa parisuhteessa ja täysin tätiytynyt, ei kiinnosta mitkään menot.
T. Se vaiheilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella väsynyt sarja
Perusteluja?
Väsynyt kommentti.
Sitten taas toisaalta päähenkilöt eivät vielä ole lähelläkään eläkeikää, eikä mitään yhteenvetoa elämästä tai eläkeläisten puuhia tarvitsisi ajatella.
Olen sarjan katsonut aikoja sitten. Eipä siitä mitään ajatuksia herännyt. Tulipa katsottua ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sarjan katsonut aikoja sitten. Eipä siitä mitään ajatuksia herännyt. Tulipa katsottua ja se siitä.
Oletko masentunut?
Onko teillä tällaisia kokemuksia kuin Miinalla ja Kartalla?
Tuotantotiimikö kysyy? Onko kolmoskausi työn alla? Ideoita kalastelee?
Vierailija kirjoitti:
Tuotantotiimikö kysyy? Onko kolmoskausi työn alla? Ideoita kalastelee?
Joo täältä löytyy.
Hyvin väsynyttä meininkiä. Ei jaksa kiinnostaa.
Ehkä sille on syynsä, ettei keskusteltavaa ole.