Koronatestista viikko ja yhä flunssainen ja räkäinen olo
Sain viikko sitten positiivisen tuloksen koronan kotitestistä. Tukkoinen ja flunssainen olo oli pääoire. Sitten oli lämpöä pari päivää ja siitä järkyttävä yskä muutaman päivän. Nyt ihan ok olo, mutta yhä erittäin tukkoinen ja flunssainen olo.. Tuntuu, että sitkeässä on. Kestikö teillä tukkoinen ja räkäinen olo miten pitkää?
Kommentit (4)
Altistuin viime sunnuntaina kun olin 11 hengen ryhmässä, joista yksi ilmoitti sairastumisestaan tiistaina. En ole huomannut mitään poikkeuksellista vielä mutta on sairastumisen mahdollisuus käynyt mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa olin sairaslomalla. Nyt kuuden viikon päästä tuntuu, että tauti on ohi. Suhtaudun epäillen näihin pikkunuhajuttuihin, vaikka varmaan jollain näin on ollutkin.
Oho.. Millaisia oireita sinulla oli? Ap
Nyt tulee kaksi viikkoa täyteen ensioireista. Flunssaksi kyllä lievä, mutta ärsyttävä kutiava ja kuiva yskä ollut kohta viikon. Tukkoisuutta ei ole ollut missään vaiheessa, mutta notkeaa ja valuvaa räkää tuleekin sitten aika huolella, sepä tuolla kurkunpäässä varmaan kutitteleekin.
Kolme viikkoa olin sairaslomalla. Nyt kuuden viikon päästä tuntuu, että tauti on ohi. Suhtaudun epäillen näihin pikkunuhajuttuihin, vaikka varmaan jollain näin on ollutkin.