Mulla katosi juuri tunti elämästä
Tosi hämmentynyt olo. Menin kahdekdan aikoihin talonyhtiön saunavuorolle, tulin kotiin ja rupesin vaihtamaan lakanoita. Ihmettelin, kun telkusta alkoi Kymmenen uutiset...En käsitä, mihin mulla katosi tunti elämästä? Oli kyllä hieman outo olo päivällä...
Kommentit (10)
Tarkista peppureikäsi, siellä on lähetin.
Multa katoaa joka päivä tunti kesäajan takia. Elän normaaliajassa ja koko ajan puuttuu yksi tunti. Ärsyttävää.
Olisko sulle voinu tulla epilepsiakohtaus? Ihminen ei itse tiedä jos sille on tullu kohtaus, paitsi jos huomaa juttuja jälkeenpäin just esim ajan katoamista, hämmentynyttä oloa, kipeytyneitä lihaksia, ruhjeita..
Sinulla on ollut TGA. Ehkä kannattaa käydä lääkärissä varmuuden vuoksi.
Tutulla on ollut TGA jonka hänen puolisonsa huomasi kun kohtaus oli käynnissä. 9len miettinyt että mitä tapahtuu jos sensaa kun on yksin.. ehkä käy noin kuin sinulle kävi?
Vierailija kirjoitti:
Olisko sulle voinu tulla epilepsiakohtaus? Ihminen ei itse tiedä jos sille on tullu kohtaus, paitsi jos huomaa juttuja jälkeenpäin just esim ajan katoamista, hämmentynyttä oloa, kipeytyneitä lihaksia, ruhjeita..
Ei kyllä ole epilepsiaa diagnosoitu koskaan. Eikä onneksi näy mustelmiakaan missään. Tuli vaan jotenkin höntti olo koko jutusta...
Ap
TIA, aivoverenkierron häiriö. Voi ennakoida aivoinfarktia, lääkäriin.
Mulla on ollut tuollaista koko elämäni. Yleensä katoaa enemmän kuin yksi tunti, tavallisimmin pari viikkoa.
On kokemusta tuosta. Aikahan on muutenkin vähän kokemuspohjainen juttu. Joskus se matelee ja joskus kiitää.