Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mihin jauhelihakastike / mitä sen kanssa?
08.10.2006 |
Tein jauhelihakastikkeen (älkää kysykö miksi.. =), ja meillä ei ole yhtään perunaa. Mitäs ruokaa tosta nyt sais aikaseks, tai minkä kanssa sen söis? Makaroneja ollaan jo tänään syöty, joten ei oikein nappaa spagettikaan. Mummonmuusia ois, mut muksut ei oikein siitä välitä..
Oisko ideoita? =)
Kommentit (2)
Sitten uuniin niin saat maukkaan risoton.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mut ei oikein tekis mieli.. riisiä jauhelihakastikkeessa.. =/