Mitä tässä oikein tapahtui? Miehen kanssa oli yhteisiä suunnitelmia vapuksi, sitten hän yhtäkkiä eilen ilmoitti,
että menee poikansa kanssa kaksin mökille, vaikka tämän oli tarkoitus olla silloin äidillään. Ihmettelin asiaa, jolloin mies raivostui täysin, ei suostunut selittämään mitään enempää ja aloitti mykkäkoulun. Soitin hänen äidilleen, joka omistaa mökin, ja kysyin, onko ollut puhetta että mies menisi sinne ja äiti ei ollut kuullutkaan asiasta. Mies raivostui vielä enemmän, kun kuuli, että soitin hänen äidilleen. Nyt hän ei ole kuulemma lähdössä minnekään, mutta ei myöskään halua viettää minun kanssani vappua.Mitä ajatuksia sinulla tästä herää?
Kommentit (26)
Tuo "pojan kanssa mökille" oli peitetarina, ja oikeasti hän ei halunnut kertoa sinulle, missä ja kenen kanssa viettää vappua.
Että siitä vaan nyt sinkkuvappua suunnittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti. Kaikki klassiset vaaranmerkit samassa avauksessa: mykkäkoulu, juhlapyhien pilaaminen, raivostuminen.
Käytä vappu youtubessa katsoen narsistivideoita ja sitten lemppaa mies ja estä se kaikkialta.
Tiedän, että oot vain random-kommentoija netissä, mutta aion oikeasti ottaa vinkkisi vastaan. Kiitos! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi anoppi piti sotkea tähän? Tuskin hän komentaa aikuista miestä kanssasi olemaan?
Ei tietenkään, mutta kun mies aloitti mykkäkoulun niin halusin saada selvyyden, onko mökille menosta sovittu. Ei oltu. ap
Hitto miten lapsellista toimintaa. Sinulta.
Kaverin mies oli jäänyt kiinni niin, että oli vienyt toisen naisen vieläpä heidän yhteiselle kesämökilleen. Siksikin tämä tuntuu ikävän tutulta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti. Kaikki klassiset vaaranmerkit samassa avauksessa: mykkäkoulu, juhlapyhien pilaaminen, raivostuminen.
Käytä vappu youtubessa katsoen narsistivideoita ja sitten lemppaa mies ja estä se kaikkialta.Tiedän, että oot vain random-kommentoija netissä, mutta aion oikeasti ottaa vinkkisi vastaan. Kiitos! ap
Olen random-kommentoija, joka toivun juuri suhteesta narsistin kanssa. Youtubessa on hyviä. Saat narsistimiehen näkökulmaa:
Mental healness
Raw motivations
HG Tudor
Sam Vaknin
Yleistä tietoa ja empatiaa:
Dr Ramani
Narsisti vs Minä
Tsemppiä! Mitä aiemmin pääset irti narsistista, sitä nopeammin pääset toipumaan ja normaalin elämän ja suhteiden pariin!
Sekin on red flag narsistista, että puhut "suhteesta". Ilmeisesti itse kuitenkin haluaisit suhdetta.