Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä, joka työskentelit Seppälässä!

Vierailija
29.04.2022 |

Nyt on tullut jotenkin nostalgisia hetkiä, ku oon ajatellut vanhaa työpaikkaani Seppälää. Kävin tossa vaatevarastoni läpi ja heitin myyntiin paljon Seppälän vaatteita, mutta monia on vielä käytössä.Olisi kiva kuulla vanhoista työkavereista. Mitä töitä nykyään teet? Lähditkö Seppälästä ennen kuin laiva upposi vai lähditkö tahtomattasi? Oliko sulla miten pitkä työura? Olitko töissä myymälässä vai konttorilla?Olis kiva kuulla teistä :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkurilan Seppälä oli ihan paras lapsena/teininä. Meikkejä ja hajuvesiä siellä teininä huomattiin ja minulla olikin pitkään yksi hajuvesi, joka oli aivan törkeän hyväntuoksuinen.

Muistan myös, että siellä tuntui olevan ne myyjät ikuisuuden, eikä kauheasti henkilöstö vaihtunut.

Juu, Tikkurilassa oli aika hyvä yhteishenki ja siksi varmaankin jengi vaihtui vanhempien myyjien osalta heikosti, kun viihtyivät niin hyvin. Nuoriahan siellä oli, mutta ei hirveän kauaa siellä olleet. 

Vierailija
22/29 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä 10 vuotta sitten ostetut takit on edelleen hyvässä kunnossa, kovasta käytöstä ja pesuista huolimatta.

Mullakin on Tikkurilasta hyviä muistoja asiakkaana, samanlaista hyvää palvelua ei saanut eikä saa muista ketjuliikkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up ^^ 

Vierailija
24/29 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joitakin Seppälän vaatteita jäljellä ja ne vaikuttaa tosi hyvälaatuisilta nykyisten halpakauppariepuihin verrattuna. Tämä on hassua, kun se kuitenkin oli se aikansa halpa-kauppa. 

En ollut töissä siellä sori, mutta oli pakko vastata, kun olen pannut merkille, että noi säilyy niin hyvin.

Vierailija
25/29 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Seppälän konttorissa töissä 29 vuotta. Kiitos vielä kaikille ihanille työkavereille ympäriä Suomea. Olen eläkkeellä ja olen kahden ihanan lapsen mu46mmo.

Vierailija
26/29 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin osa rullaluistelavaa Seppälän mainostiimiä kesällä 1992.

Meillä oli Seppälän punavalkoiset hupparit ja tehtävä oli jakaa flyereita ja näkyä keskustan alueella.

Vierailija
27/29 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin nuorena tyttönä Forumin myymälässä töissä jonkun aikaa. Kiire oli kova, mutta työkaverit mukavia. Se oli sellainen in paikka siihen aikaan 😃

Vierailija
28/29 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut Seppälässä töissä, mutta hyvä vaatekauppa se oli! Aina löysin jotakin. Tallessa ja jopa käytössä on vieläkin 80-luvulla ostamani ulkoilutakki. :)  Välillä sitä ei ole kehdannut pitää kun on ollut niin epämuodikas, nyt taas menee.

Vierailija
29/29 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looooove

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi