Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla aina rahaa tilillä useampi tonni?

Vierailija
29.04.2022 |

Minulla on nykyään.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se on pitkän ja suunnitelmallisen säästämisen tulos. Kaikki lomarahat lyhentämättömänä säästöön. Tilipäivää edellisenä päivänä kaikki jäljelläoleva säästöön. ePossulla kaikki sentit säästöön. Reilussa kymmenessä vuodessa olen säästänyt yli kaksikymmentä tuhatta euroa. Se on ihanaa.

Mikä on ePossu?

ePossu on Nordean säästöpossupalvelu. Käteisen aikana oli tapana laittaa kolikoita possuun, niin tuo on siitä nykyajan versio. Korttiostoksia tehdessä menee aina joku maksu säästötilille ja sen maksun suuruuden voi määrätä itse. 

Vierailija
62/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Pidän käyttötilillä koko ajan tietyn summan, sen lisäksi korkeakorkoisella säästötilillä säästöjä joita kartutan joka kuukausi. Loput sijoituksina.
Olen kai sitten jotenkin neuroottinen mutta en tuntisi oloani turvalliseksi jos rahaa ei olisi.
Elän yksin enkä voi turvautua kehenkään enkä missään tapauksessa haluakaan. En myöskään kustantaa kenenkään toisen elämää.

Korkeakorkoisia säästötilejä ei ole kun korot on nollissa, mutta muuten käytäntöni on sama eli isommat rahat säästötilillä ja sopiva pari tonnia käyttötilillä. Käyttötilin rajoite on turvallisuuskysymys eli konnat ei voi saada edes uhkailemalla muuta kuin käyttötilin rahat. Tosin minun tapauksessani konnat saisi vaan turpaansa ja kyydityksen kamarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se on pitkän ja suunnitelmallisen säästämisen tulos. Kaikki lomarahat lyhentämättömänä säästöön. Tilipäivää edellisenä päivänä kaikki jäljelläoleva säästöön. ePossulla kaikki sentit säästöön. Reilussa kymmenessä vuodessa olen säästänyt yli kaksikymmentä tuhatta euroa. Se on ihanaa.

Mikä on ePossu?

ePossu on Nordean säästöpossupalvelu. Käteisen aikana oli tapana laittaa kolikoita possuun, niin tuo on siitä nykyajan versio. Korttiostoksia tehdessä menee aina joku maksu säästötilille ja sen maksun suuruuden voi määrätä itse. 

Okei, ilmankos en ole kuullut, mulla on Danske ja OP.

Vierailija
64/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tällä hetkellä säästössä 300, mutta luottokortilla myös käytetty 300, eli säästöt +- 0

Vierailija
65/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tilillä jotain 20000 ja 50000 euron väliltä, en seuraa saldoa. Pari kertaa vuodessa sijoitan tilin rahat osakkeisiin ja sen jälkeen annan tilin saldon taas kasvaa.

Selvää varmaan kaikille, että tulot on korkeat, sen lisäksi en oikeastaan käytä rahaa mihinkään.

Vierailija
66/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tilillä jotain 20000 ja 50000 euron väliltä, en seuraa saldoa. Pari kertaa vuodessa sijoitan tilin rahat osakkeisiin ja sen jälkeen annan tilin saldon taas kasvaa.
Selvää varmaan kaikille, että tulot on korkeat, sen lisäksi en oikeastaan käytä rahaa mihinkään.

Jos tulot on korkeat niin silloin vuodessa saa säästöön jo 24 000 - 30 000 e .

Vierailija
67/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tilillä 45 euroa.

Vierailija
68/68 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ePossu?

Korttimaksut pyöristetään ylöspäin lähimpään euroon ja se erotus menee säästötilille. Tuo ei tunnu missään ja silti säästöön kertyy edes jotakin.