Onko sinulla aina rahaa tilillä useampi tonni?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
50000 on
No sitten taidat olla vähän pöljä.
Fiksumpi sijoittaisi tuosta vaikka 45000, jollei mitään isompaa hankittavaa ole tiedossa muutamaan kuukauteen.
Kyllä. Se on pitkän ja suunnitelmallisen säästämisen tulos. Kaikki lomarahat lyhentämättömänä säästöön. Tilipäivää edellisenä päivänä kaikki jäljelläoleva säästöön. ePossulla kaikki sentit säästöön. Reilussa kymmenessä vuodessa olen säästänyt yli kaksikymmentä tuhatta euroa. Se on ihanaa.
3000.
Ja ens viikolla tulee taas korvaus!
On ja ensi viikolla tulee yli 200 th lisää
Vierailija kirjoitti:
täällä ei pysty enää kirjoittaa euro merkkiä e, onko ylläpidolla kaikki ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Se on pitkän ja suunnitelmallisen säästämisen tulos. Kaikki lomarahat lyhentämättömänä säästöön. Tilipäivää edellisenä päivänä kaikki jäljelläoleva säästöön. ePossulla kaikki sentit säästöön. Reilussa kymmenessä vuodessa olen säästänyt yli kaksikymmentä tuhatta euroa. Se on ihanaa.
Jotenki sööttiä ja masentavaa lukea tommosta.
Että joku raataa ja säästää kymmenen vuotta tuommosen summan takia, mikä minulla meni viime viikonloppuna raveihin.
Kyllähän se vähä vitutti ja ottaa aikansa tienata takaisin, muttei sitä tarvi kuitenkaan vuosissa laskea, saati kymmenissä.
Vajaa 20 000 e eli liian vähän koska olen jo vanha😑
On. Pakko olla puskuria, en kestäisi olla jos pitäisi miettiä riittääkö rahat yllättäviin menoihin tai käykö kortti enää kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ePossu?
Oli joskus muttei ole enää. Jälkikasvu on toilailuineen pitänyt siitä huolen. Toisaalta, ei rahoja mukaansa saa
Ei ole, mutta miehen tilillä on. Pyydän siltä tarvittaessa, jos yhteisellä tilillä olevat rahat ei riitä maksuihin.
Vapaamaalari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki sööttiä ja masentavaa lukea tommosta.
Että joku raataa ja säästää kymmenen vuotta tuommosen summan takia, mikä minulla meni viime viikonloppuna raveihin.
Kyllähän se vähä vitutti ja ottaa aikansa tienata takaisin, muttei sitä tarvi kuitenkaan vuosissa laskea, saati kymmenissä.
Kilpaa juoksevat 🐴 🐎on hiton hyvä sijoitus.
Määrittele useampi. Käyttötilillä on joku 2000 kokoajan, loput menee säästöihin ja sijoituksiin hajautettuna. Lisäksi pari sijoitusasuntoa ja oma talo on omaisuutta.
On. Pakko olla, kun on noita lemmikkieläimiä ja eläinlääkärilaskut voi olla yllättävänkin kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä ei ole, säästötilillä on nyt lähemmäs kymppitonni. Olen vihdoin ja viimein saanut viime vuosina kerättyä hieman säästöjä, kun elin ennen sitä ihan kädestä suuhun.
Mulla sama juttu. Koti on edelleen täynnä laukkuja joita ostelin. Onneksi jäin koukkuun säästämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Pitää olla vuoden palkan verran taloudellista puskuria, vähintään.
Okei. Kaikilla siis n. 30000-40000 euroa? Mistäs ne rahat saisi?
Vuoden palkan kokoinen puskuri on ihan liioittelua. Kyllä riittää, että on kolmen kuukauden menojen verran. Ja säästämällähän ne tilit sinne rahalle saa.
On mutta aina välillä kun 15% kasassa ostan sijoitusasunnon, loput otan niihin lainaa. Useampi sijoitusasunto on ja korona-aikanakin vuokralaiset pysyivät ja toivat tuloja kun muut tulot tippui.
Okei. Kaikilla siis n. 30000-40000 euroa? Mistäs ne rahat saisi?