Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla aina rahaa tilillä useampi tonni?

Vierailija
29.04.2022 |

Minulla on nykyään.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Pitää olla vuoden palkan verran taloudellista puskuria, vähintään.

Okei. Kaikilla siis n. 30000-40000 euroa? Mistäs ne rahat saisi?

Vierailija
42/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50000 on

No sitten taidat olla vähän pöljä.

Fiksumpi sijoittaisi tuosta vaikka 45000, jollei mitään isompaa hankittavaa ole tiedossa muutamaan kuukauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on pitkän ja suunnitelmallisen säästämisen tulos. Kaikki lomarahat lyhentämättömänä säästöön. Tilipäivää edellisenä päivänä kaikki jäljelläoleva säästöön. ePossulla kaikki sentit säästöön. Reilussa kymmenessä vuodessa olen säästänyt yli kaksikymmentä tuhatta euroa. Se on ihanaa.

Vierailija
44/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000.
Ja ens viikolla tulee taas korvaus!

Vierailija
45/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ensi viikolla tulee  yli 200 th lisää

Vierailija
46/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä ei pysty enää kirjoittaa euro merkkiä e, onko ylläpidolla kaikki ihan kunnossa?

Vierailija
47/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se on pitkän ja suunnitelmallisen säästämisen tulos. Kaikki lomarahat lyhentämättömänä säästöön. Tilipäivää edellisenä päivänä kaikki jäljelläoleva säästöön. ePossulla kaikki sentit säästöön. Reilussa kymmenessä vuodessa olen säästänyt yli kaksikymmentä tuhatta euroa. Se on ihanaa.

Jotenki sööttiä ja masentavaa lukea tommosta.
Että joku raataa ja säästää kymmenen vuotta tuommosen summan takia, mikä minulla meni viime viikonloppuna raveihin.
Kyllähän se vähä vitutti ja ottaa aikansa tienata takaisin, muttei sitä tarvi kuitenkaan vuosissa laskea, saati kymmenissä.

Vierailija
48/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 20 000 e eli liian vähän koska olen jo vanha😑

Vierailija
49/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pakko olla puskuria, en kestäisi olla jos pitäisi miettiä riittääkö rahat yllättäviin menoihin tai käykö kortti enää kassalla.

Vierailija
50/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ePossu?

Vierailija
51/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus muttei ole enää. Jälkikasvu on toilailuineen pitänyt siitä huolen. Toisaalta, ei rahoja mukaansa saa

Vierailija
52/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kymppitonneja.

Vierailija
53/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ahdistaisi jos ei olisi.

Vierailija
54/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta miehen tilillä on. Pyydän siltä tarvittaessa, jos yhteisellä tilillä olevat rahat ei riitä maksuihin.

Vierailija
55/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamaalari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki sööttiä ja masentavaa lukea tommosta.
Että joku raataa ja säästää kymmenen vuotta tuommosen summan takia, mikä minulla meni viime viikonloppuna raveihin.
Kyllähän se vähä vitutti ja ottaa aikansa tienata takaisin, muttei sitä tarvi kuitenkaan vuosissa laskea, saati kymmenissä.

Kilpaa juoksevat 🐴 🐎on hiton hyvä sijoitus.

Vierailija
56/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele useampi. Käyttötilillä on joku 2000 kokoajan, loput menee säästöihin ja sijoituksiin hajautettuna. Lisäksi pari sijoitusasuntoa ja oma talo on omaisuutta.

Vierailija
57/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pakko olla, kun on noita lemmikkieläimiä ja eläinlääkärilaskut voi olla yllättävänkin kalliita. 

Vierailija
58/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttötilillä ei ole, säästötilillä on nyt lähemmäs kymppitonni. Olen vihdoin ja viimein saanut viime vuosina kerättyä hieman säästöjä, kun elin ennen sitä ihan kädestä suuhun.

Mulla sama juttu. Koti on edelleen täynnä laukkuja joita ostelin. Onneksi jäin koukkuun säästämisen.

Vierailija
59/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Pitää olla vuoden palkan verran taloudellista puskuria, vähintään.

Okei. Kaikilla siis n. 30000-40000 euroa? Mistäs ne rahat saisi?

Vuoden palkan kokoinen puskuri on ihan liioittelua. Kyllä riittää, että on kolmen kuukauden menojen verran. Ja säästämällähän ne tilit sinne rahalle saa.

Vierailija
60/68 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta aina välillä kun 15% kasassa ostan sijoitusasunnon, loput otan niihin lainaa. Useampi sijoitusasunto on ja korona-aikanakin vuokralaiset pysyivät ja toivat tuloja kun muut tulot tippui.