Onko sinulla aina rahaa tilillä useampi tonni?
Kommentit (68)
täällä ei pysty enää kirjoittaa euro merkkiä e, onko ylläpidolla kaikki ihan kunnossa?
On nykyään. Ja sijoituksiakin on.
Ei tilillä, mutta aina 30 donaa taskussa, jos nään jotain kivaa ostettavaa. Elät vain kerran.
Ei. Maanantaina olis 1 tuhat . Ei ole laskuja. Pitää aloittaa säästämään niin jospa niitä tonneja joskus kasaantuisi.
Vielä muutaman kk on mutta kunhan lomatalon remppa valmistuu on hetken aika tyhjä tili. Joka kuukausi tulee onneksi vähän lisää
Tottakai kaikilla on, tämähän on av-palsta.
On. Ja lompsassa käteisenä muutama donatsu.
Kyllä on. On ollut jo kymmeniä vuosia, täysi-ikäistymisestä saakka. Köyhät ottavat päähän.
Tottakai. Me kotiäidithän tienaamme tuhansia euroja tehtailemalla lapsia.
Käyttötilillä ei ole, säästötilillä on nyt lähemmäs kymppitonni. Olen vihdoin ja viimein saanut viime vuosina kerättyä hieman säästöjä, kun elin ennen sitä ihan kädestä suuhun.
Tilillä pidän 2000 ja kaikki ylimääräinen osakkeisiin. Inflaatio syö pankkitililtä ostovoiman.
Olisko 2400 e.
Lisäksi on paljon helposti rahaksi muutettavaa, mm yli minigripp pussillinen kultakoruja.
Sain korut vaihtokauppana kirpparilta ja olen pitänyt ne puskurina. Kertaakaan ei ole ollut niin paha paikka, että olisi pitänyt realisoita niitä.
Muutama tonni niistä saa. En usko sodan leviävän, mutta kulta on helppo ottaa mukaan.
Muutama satku = satoja tuhansia. Köyhä olet mutta parempi sekin kuin rutiköyhä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. On ollut jo kymmeniä vuosia, täysi-ikäistymisestä saakka. Köyhät ottavat päähän.
Niin minuakin. Onneksi heidän kanssaan ei tarvitse olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin.
Jokaiselle pitäisi olla.
Niimpä niin, olishan se hyvä kaikilla olla. Tosin mä saan kuussa palkkaa tilille vain 3000 euroa, eli eipä siitä paljon tonneja säästellä. Tuo summa menee yleensä 2-3 viikossa.
On. Pitää olla vuoden palkan verran taloudellista puskuria, vähintään.
On