Ostin paula vanukkaita T: Mies
Kaksi neljän kappaleen rasiaa kolmella eurolla.Oli kyllä hyviä.(En oo trolli)
Kommentit (26)
Meidän Pekka 40v ostelee myös niitä. Meillä ei ole lapsia. Sisäisesti naurahdan aina, mutta myönnetään, että itsekin saatan joskus sellaisen vetää kituksiin
Vierailija kirjoitti:
Mitään ostanut, söit lasten vanukkaan jääkaapista. Sinusta on juttua ennenkin täällä
Oon vain jäljentelijä. Kuulemma vanukkaista saa keskustelua aikaan niin sen takia tein tämän aloituksen. Oon muuten lapseton.
Ap
Munkin mies jostain syystä kantoi niitä kotiin, onks ne tarjouksessa Lidlissä?
Vierailija kirjoitti:
Munkin mies jostain syystä kantoi niitä kotiin, onks ne tarjouksessa Lidlissä?
Lähikauppani k-marketista ostin. Lidlistä en tiedä, kun siellä en käy.
Ap
Pienet asiat tuovat suurta iloa elämään.
Vanukkaat on hyviä. Harvemmin tulee ostettua, kun yritän välttää ylenmääräistä sokerin syöntiä, mutta hyviä ne on. Minun suosikkini on Jacky makupala kaakaovanukas. Lapseton mies olen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Paula maistuu hyvälle.
Mulle maistuu parhaiten se vaaleampi paula. Niitä taisi olla suklaakin joskus vuosikymmen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula maistuu hyvälle.
Mulle maistuu parhaiten se vaaleampi paula. Niitä taisi olla suklaakin joskus vuosikymmen sitten.
Mun lähikaupassa oli molempia ja mä otin niitä kaksi kappaletta, joissa oli enemmän suklaata.
Ap
Söin aikoinaan lasten vanukkaat. Nyt lapset juovat minun viinat!
Vierailija kirjoitti:
Söin aikoinaan lasten vanukkaat. Nyt lapset juovat minun viinat!
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Jep!
Mä söin ne töissä niin kyllähän ne piristi työpäivääni. En ole aikuisiälläni ostellut yhtäkään vanukasta aiemmin, joten erittäin hyvältä maistui. Tästä syystä tämä teko on aloituksen arvoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitä sen entinen muijakin sanoi sängyssä.
Nyt varmaan jotkut lapset jäi ilman vanukkaita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula maistuu hyvälle.
Olisi kiva päästä nuolemaan kaakaopiirasta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan jotkut lapset jäi ilman vanukkaita :D
Tätä kommenttia odotin.
Sinne kauppaan jäi yksi paketti paula vanukkaita. Oon mä nyt tehnyt ison rikoksen.
Ap
Tykkään vanukkaista vaniljajäätelön kanssa.
Kirjoita nimeni isolla alkukirjaimella.
Mitään ostanut, söit lasten vanukkaan jääkaapista. Sinusta on juttua ennenkin täällä