Hirveä 40v ikäkriisi! Antakaa vertaistukea, miten selvisitte? Töissä aloitti vuonna 2002 syntynyt
kesätyöntekijä, siinä vasta tajuaa kuinka vanha sitä on. Pari vuotta ja 40v tulee mittariinOlen viime päivinä vertaillut itseäni tähän kesätyöntekijään ja olen kaikinpuolin oksettava, vanha ja ruma :(
Kommentit (48)
Olin onneksi alle nelikymppisenä jo saavuttanut elämässäni kaikki merkittävimmät tavoitteeni. Saatoin levätä laakereillani tyytyväisenä kun neljäkymppiä tuli mittariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo yli 40v ja kokenut iän vapauttavan. Minut otetaan töissä vakavammin ja saan paremman rauhan myös miehiltä työpaikalla. En haluaisi olla enää parikymppinen.
Tämäpä se, en halua rauhaa miehiltä, haluan olla ihailtu! Niinkuin tämä 2002 syntynyt. Ap
Koita rakentaa itsetuntosi muulle kuin miesten huomiolle. Kai sinäkin sentään jotain osaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo yli 40v ja kokenut iän vapauttavan. Minut otetaan töissä vakavammin ja saan paremman rauhan myös miehiltä työpaikalla. En haluaisi olla enää parikymppinen.
Tämäpä se, en halua rauhaa miehiltä, haluan olla ihailtu! Niinkuin tämä 2002 syntynyt. Ap
Koita rakentaa itsetuntosi muulle kuin miesten huomiolle. Kai sinäkin sentään jotain osaat?
Aloituksen perusteella epäilen..
Viisikymppinen kirjoitti:
Ei kannata vertailla. Elämä on paljon parempaa nyt kuin parikymppisenä.
Ei ole.
Ystäväni kuoli sinua nuorempana. Ole iloinen ja kiitollinen siitä että saat elää ja vanheta.
Minkä tahansa ikäiset naiset jotka elää miesten huomiosta on säälittäviä. Työpaikan parikymppinen mimmi oli laittanut huuliinsa hyaluronipistoksia, karsean näköistä. Sitten ottaa itestään keikistelykuvia someen. Minusta turhaa mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia. N39
Just luin uutisen radiojuontaja Petra Piiparin menehtymisesstä 49-vuotiaana... ja samat ajatukset tuli heti.
Eikö sulla ole omaa miestä?