Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levottomat jalat

Vierailija
29.04.2022 |

Kärsiikö kukaan muu täällä levottomista jaloista? Mikä siihen on auttanut? Oletteko käyneet lääkärissä ja onko sieltä saanut apuja? Minulla tämä vaikuttaa etenkin yöllä, herään usein aamuyöllä ja en meinaa saada uudestaan unta. Osin siksi kun olen niin levoton, siis just jalkoja pakko liikuttaa edes vähän. Minulla on myös migreeniä ja syön estoon beetasalpaajia. Se voi ilmeisesti pahentaa tätä? Toisaalta luin että sekä migreeniin että levottomiin jalkoihin voidaan määrätä lyricaa(?) Kellään tästä kokemusta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin aina raskaana ollessani levottomista jaloista. Mulla auttoi illalla lihashuoltovasaralla jalkojen ja kankkujen läpikäynti, reipas Magnesium annos ja rautalisä. Joskus auttoi seisomaan nouseminen ja jalkojen heiluttelu. 

Kärsin tosin vakavasta unettomuudesta raskaana ollessani, eli valvoin sit kuitenkin vaikka jalat ois ollut suht levolliset. 

Vierailija
22/22 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kärsin aina raskaana ollessani levottomista jaloista. Mulla auttoi illalla lihashuoltovasaralla jalkojen ja kankkujen läpikäynti, reipas Magnesium annos ja rautalisä. Joskus auttoi seisomaan nouseminen ja jalkojen heiluttelu. 

Kärsin tosin vakavasta unettomuudesta raskaana ollessani, eli valvoin sit kuitenkin vaikka jalat ois ollut suht levolliset. 

21. Jatkaa; Puhdas+ menthol - Magnesiumsuihke ollut kans kova juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan