Kaupassa nauratti
Kun yksi tyyppi teki Pikadelin salaattibaarissa annoksen ja punnitsi sen niin, että oli laittanut salaattikastikepurkin mukaan. Punnitsi ja maksoi turhasta kun se kastike maksetaan erikseen. Luulisi noinkin korkean kilohinnan omaavan tuotteen käsittelyn kasvattavan hoksottimia, mutta näköjään ei. Piti mennä ulos asti nauramaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan kadehdittavan hauska elämä, kun noin vähästä alkaa naurattaa.
Minusta tämä aloitus oli ihan hauska ja harmiton. Paljon tulee käytettyä salaattibaareja ja itsekkin pistänyt merkille, että todella moni tekee noin. Tietysti euro sinne tänne tunnu missään, mutta periaate ettei maksa turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tosiaan itsepalvelukassoilla valvotaan näitä kasvisten ostoa. Voi ottaa jotain kalliita tuoteita jonkun halvan perunan tai sipulin hinnallako? En ole ikinä nähnyt mitään tarkastuksia missään?
Kyllä sieltä välillä satunnaistarkastus pamahtaa ja voi sitten sitä häpeän määrää kun avocadossasi on potun hintalappu!
Pakko tunnustaa, että olen ihan samanlainen pöljä salaattibaarissa. Hajamielisyyksissäni voisin aivan hyvin punnita myös ottimet salaattikipossa sun muuta baariin kuuluvaa tilpehööriä, mutta en edes katso loppuhintaa. Ei vaan jaksa miettiä tuollaisia asioita. Ja voit arvata, että minulle on naurettu moneenkin kertaan. Saatan hajamielisyyttäni tehdä kaikkea muutakin hullua ja huumorilla on selvitty. Elämä saattaa olla vähän tylsää, jos koko ajan pyrkii suorittamaan kaiken oikein. Sellaisten suorittajien kanssa ei vietetä rentoa kesäiltaa viiniä lipitellen ja keksitä kesken kaiken jotakin tosi kivan epäsovinnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas naurattaa joka kerta, kun joku ostaa noita pöpösalaatteja.
Mitäs Suomalaiset ei osaa asioida siististi? Ei se sen sallaattifirman vika ole.
Osaaks Virtaset tai Korhoset?
Minua ärsyttää noissa kun eri altaista on tavaraa lentänyt toisiin altaisiin. Kanafileet tai katkaravut vegesuikaleiden seassa tympii. On niinkuin koira olisi käynyt niistä loosseista syömässä viskellen ruokaa ympäriinsä, mutta mitäpä voi suomalaisilta odottaa.
Meillä oli pikkukunnassa pitkään tuollainen salaattibaari ja se pysyi aina siistina ja tuotteet omissa lokeroissaan. Isossa kauppakeskuksessa yleensä ovat kuin pomminjäljiltä.