Kaupassa nauratti
Kun yksi tyyppi teki Pikadelin salaattibaarissa annoksen ja punnitsi sen niin, että oli laittanut salaattikastikepurkin mukaan. Punnitsi ja maksoi turhasta kun se kastike maksetaan erikseen. Luulisi noinkin korkean kilohinnan omaavan tuotteen käsittelyn kasvattavan hoksottimia, mutta näköjään ei. Piti mennä ulos asti nauramaan.
Kommentit (25)
Meniksä ulos kesken ostosten? Ulko-ovella nauroit vai kävelit edemmäs? Kiinnostaa.
Sulla on varmaan kadehdittavan hauska elämä, kun noin vähästä alkaa naurattaa.
Maltoitko kotiin asti vai teitkö aloituksen jo kaupassa?
Minä teen salaattini ihan itse. Enkä muutenkaan kyttää muitten touhuja kaupassa...enkä missään muuallakaan. Sinulla taitaa olla aika pienet piirit, kun tuollaisen asian takia pitää ihan ulos asti mennä nauramaan.
Etkä tietenkään voinut sanoa mitään. Tuijotit ja nauroit vain.
Minua taas naurattaa joka kerta, kun joku ostaa noita pöpösalaatteja.
Hyvä idea. Kerää poven täyteen tavaraa ja juoksee vaan hekottaen kassan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Älä naura liikaa siellä naamavaipassasi, ettet pökrää
ap taasen käynyt porvoossa. nauramassa.
Kommenteista päätellen on moni tajunnut tehneensä ihan samaa ja maksanut turhasta?
Kananmunat on petollisia noissa kun tulee varmaan euro per muna lisää hintaan. Itse keitän kananmunat noihin salaatteihin itse kotona kun niin ne saa tuoreempana ja halvemmalla. Toki salaatin voisi tehdä itsekkin, mutta noissa baareissa on yleensä kaikkea erikoista hyvää mitä en kuitenkaan saisi itse aikaiseksi.
Olen joskus epähuomiossa syyllistynyt kastikkeen punnitsemiseen ja kun minulle tämä paljastui niin itkin tunnin kylmässä suihkussa.
Miten tosiaan itsepalvelukassoilla valvotaan näitä kasvisten ostoa. Voi ottaa jotain kalliita tuoteita jonkun halvan perunan tai sipulin hinnallako? En ole ikinä nähnyt mitään tarkastuksia missään?
Vierailija kirjoitti:
Se on kätsyä, kun nykyään on itsepalvelukassat. Heviosastolla sen kun katsoo sopivan hintaisen tuotteen, ja painaa sitä nappia.
Joo sipuli on hyvä valinta kun sillä ei kilohinta päätä huimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä naura liikaa siellä naamavaipassasi, ettet pökrää
Että sellaiset olettamiset tällä kertaa. Enpä ole mokomaa härpäkettä edes testannut. Mitäs siihen sanot? Tai siis oletat?
Vierailija kirjoitti:
Miten tosiaan itsepalvelukassoilla valvotaan näitä kasvisten ostoa. Voi ottaa jotain kalliita tuoteita jonkun halvan perunan tai sipulin hinnallako? En ole ikinä nähnyt mitään tarkastuksia missään?
Voi ikeassakin ja missä vain siirtää niitä kevyesti tarrattuja enareita tai leikata ja kiinnittää niitä toisiin tuotteisiin, osassa tosiaan vain kevyesti teipattu kiinni, helppo irroittaa ja laittaa toisen tuotteen ean-koodin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tai menee normikassalle oikealla tarralla mutta on punnitessa keventänyt sormella pari euroa pois hinnasta. Kassat ei tosiaankaan kiinnitä huomiota näihin.
kuka pöljä ostaa viikon vanhoja "salaatteja" onko vaan näyttämisen halu . täyttä törkyä ja tosiaan vanhoja jopa vaarallisia. osta liha tiskiltä mureaa kasleria hyvää turvallista ja nälkä lähtee jopa laihdut.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Suomalaiset ei osaa asioida siististi? Ei se sen sallaattifirman vika ole.
itu hippi ei tajuu kirjoitti:
kuka pöljä ostaa viikon vanhoja "salaatteja" onko vaan näyttämisen halu . täyttä törkyä ja tosiaan vanhoja jopa vaarallisia. osta liha tiskiltä mureaa kasleria hyvää turvallista ja nälkä lähtee jopa laihdut.
Tosi loogista mennä ostamaan jotain viikon lihatiskillä härskiintynyttä kasleria jos tarkoitus oli ostaa salaattia. Kyllä noista lihatiskin asiakkaista näkee ettei taida laihtua.
Se on kätsyä, kun nykyään on itsepalvelukassat. Heviosastolla sen kun katsoo sopivan hintaisen tuotteen, ja painaa sitä nappia.