Mies ja nainen yhdessä saunassa! Onko aina seksuaalista?
Mitä mieltä olette? Naapurin mies pyysi minut saunaan kanssaan. Olen sinkku parikymppinen nainen.
Kommentit (60)
Naiailla aina raiskaus mielessä kun näkevät miehiä munasillaan.
Naiset pillu märkänä haisee saunassa, oksettavia pervoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saunonut kymmenien naisten kanssa. Kahden kesken.
Pannut vain silloisia tyttöystäviäni. (saunassa).
Eli vastaus on: ei.Miten olet päätynyt saunomaan kymmenien naisten kanssa kahden kesken ?
Tähän ikään (45) mennessä se ei kai ole edes vaikeaa?
Kaikki eivät ole ahdasmielisiä alastomuuden suhteen.No kerropa nyt missä merkeissä olet päässyt kymmenien naisten kanssa saunaan (ei tässä sinänsä mitään) KAHDEN??? Siis jos seurustelukaan ei ole ollut kyseessä. Ihmeellinen väite.
No ihan samoissa merkeissä, kun menen miespuolistenkin ystävien kanssa saunaan.
Mikä tässä on ihmeellistä?
No lähinnä se että olette KAHDEN. Tottakai kaveriporukalla saunotaan, mutta.. jotain hyvin outoa tuossa on. Kymmeniä naispuolisia kavereita - eikä siis ilmeisesti edes ole tavoiteltu erilaisempaa suhdetta sinun eikä heidän puolesta - ja saunotte kahdestaan.. huh huh, ihme ukko olet.
Kyrppää tulee joka reikään, niinkuin et muka tätä tietäisi.
Ota edes kunnom maksu. ja vaari korttonkki.
Jos olet yhtään houkuttelevan näköinen, miehellä alkaa väistämättä jöpöttämään. Mihin suuntaan siitä sitten ajattelit että etenette?
On seksuaalista tai ei niin mitä sen on väliä? Kyllä siinä saunoakin ehtii vaikka varvit vetäisisi välissä. Vai onko se joku taloyhtiön sauna josta pitää hipsiä puolessa tunnissa pihalle?
Jos se mies pitää sitä naista edes jollain tasolla seksuaalisesti kiinnostavana, niin kyllä.
Ak on se aina seksualista jos ette ole mitään sukua toisillenne 💕💕💕💕
Pystyn käymään kahdestaan naisen kanssa saunassa ilman, että siihen liittyisi mitään seksuaalista.
M35
Normaaleilla miehillä ei välttämättä. Itse taas, kun en ole ikinä alastonta naista nähnyt niin en osaa sanoa reaktiostani mitään. Varmaan jotain pakokauhun ja kiihotuksen väliltä se olisi.
Tuskin jöpöttää, jos naisessa ei ole seksuaalista vetovoimaa.
En pysty käymään naisen kanssa saunassa, ilman että alkaa jöpöttämään. Äidin kanssa aina nolostuttaa kun tulee jöpötys.
M45
sauna on liian kuuma seksin harrastamiseen
Vierailija kirjoitti:
En pysty käymään naisen kanssa saunassa, ilman että alkaa jöpöttämään. Äidin kanssa aina nolostuttaa kun tulee jöpötys.
M45
Mulla jöpöttää aina isän kanssa saunoessa.
Pekka
Kyllä miehellä aina muna seisoo kun näkee naisen seksikkään vartalon. Alkaa varmaan panettaa saunassa.
Ei aina mutta aina lauantaisin pitää saada saunaseksiä.
Kun olin lapsi, ainakin se oli seksuaalista.
Pelkäsin, inhosin, nykyisin vihaan tapahtumia ja muistikuvia.
Kyllä se voi olla.
Miehet culli pystyssä, naiset ei saa ees saunoo rauhassa