Miten SINÄ olet auttanut ukrainalaisia?
Mitä hyvää olet tehnyt ukrainalaisten auttamiseksi?
Kommentit (22)
Paikallisryhmässä tuli perheeltä suora pyyntö tarpeille: mikro, imuri, potkulauta ja pyykkiteline. Ostin nämä ja annoin heille.
MINÄ en ole auttanut Ukrainalaisia mitenkään erikseen. Oletko SINÄ tehnyt jotain itse?
Lähetin vanhan pesukoneeni ja wc-pöntön (IDO-59) varastettujen tilalle.
Tilasin netistä Ukrainan heilutuslipun joskus vuonna 2018 muistaakseni saksalaisesta firmasta. Kannustan Ukrainan voittoa Venäjästä heiluttamalla sitä.
En auta sotahulluja mitenkään.
Heidän takia meillä on nyt inflaatio.
Ja voisin lahjoittaa mun kaks vanhaa läppäriä ukrainalaisille. Pientä fiksausta vaille mun edellinen läppäri toimii vielä hyvin.
-7
En mitenkään. Heillä on omat säästönsä, ja voivat nostaa rahaa pankkiautomaateista kuten missä muussakin Euroopan maassa.
Päätin laittaa yhden päivän päivätreidausvoiton 8000 eur aseiden ostoon Ukrainalle. Ei tämä hiljattain julkisuudessa ollut sivusto, vaan aiempi, amerikkalainen säätiö, joka nimen omaan allokoi ilmatorjuntaohjuksien hankintaan.
Joka ilta pyytänyt Korkeimmalta voimalta, että lopettaa viattomien kärsimyksen.
Olen jakanut mahdollisimman monelle tietoa siitä, millaisia vähä-älyisiä elukoita venäjän örkit ovat. Ehkä joku näistä auttaa sitten Ukrainaa myös taloudellisesti, tai sen kansalaisia majoittaen.
Jenkit auttaa ku aloittivatki koko lystin.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisryhmässä tuli perheeltä suora pyyntö tarpeille: mikro, imuri, potkulauta ja pyykkiteline. Ostin nämä ja annoin heille.
Mutta kun koditon Kalervo toivoisi villasukat, yöksi kun on luvattu pakkasta, oletko auttanut?
Hyppäsin kännissä django- taxin konepellille ja pääsin onneks karkuun
SYyyttävä sormi näköjään osoittelee sieltä.
Pistin 15 euroa keräykseen.
Lisäksi kävin konsertissa joka oli hyväntekeväisyyskonsertti Ukrainan hyväksi, lippu maksoi 22 euroa.
Ostin "keskisormea Moskhvalle" -postimerkkejä Ukrainasta arkin 200 eurolla. Hyvä sijoitus, arvo moninkertaistuu.