Katsottiin teinin kanssa Stranger Thingsia ja minua nauratti, kun se teinin mielikuva kasarista oli ihan väärä
Ei se ollut sellaista kuin sarjassa, vaan tällaista. Kannattaa katsoa koko video, on n. 3 minuuttia.https://www.youtube.com/watch?v=Ge4lkJN5ztc
Kommentit (28)
Teini ei uskonut että Suomessa oli tuollaisia juntteja. No, niitä tosiaan oli ja tuo video on dokumentti.
Hirveä video, aika paljon muistoja.. eteenpäin on todellakin menty.
Mä en muista kasarilta tollasta. En kyllä ollutkaan viikonloppuisin kartsalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en muista kasarilta tollasta. En kyllä ollutkaan viikonloppuisin kartsalla.
Minä oli ja surullista on, että se meininki OLI juuri tuollaista.
Kaikki vaan puhuu väkivallasta, naisia on lyöty, kaikki on kännissä.. semmoista se oli. Aggressiivista aikaa.
Joku opettaja voisi pyöräyttää tämän videon jossakin lukion tunneilla, koska se antaa kuvan menneestä maailmasta ja alleviivaa muutosta. Muutos on valtava.
Tupsupipot, niitä ei olekaan näkynyt vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
0.42 :D
Siinä ilmenee hyvin miten teinarit piti viinajuomista miehekkäänä. Tosin nykyään taitaa pilvi palaa enemmän kuin silloin.
Kasari oli jenkeissä kyllä ihan kulta aikaa.
Todella vauras maa, suomi ihan täyskehari siihen verrattuna. Porukkakin oli vielä silloin pääosin valkoista.
Vierailija kirjoitti:
Kasari oli jenkeissä kyllä ihan kulta aikaa.
Todella vauras maa, suomi ihan täyskehari siihen verrattuna. Porukkakin oli vielä silloin pääosin valkoista.
Sitä mäkin, että Suomi oli kyllä kasarilla vielä aika jäljessä jopa Ruotsiakin. Juntit toppatakit päällä ja pipot päässä mölyttiin ja tapeltiin.
Vierailija kirjoitti:
Teini ei uskonut että Suomessa oli tuollaisia juntteja. No, niitä tosiaan oli ja tuo video on dokumentti.
Eikö sellaisia muka enää ole?
Vierailija kirjoitti:
Alkaen 2.05 saa nauraa.
Mitä kännisiä hevareita nuo on? Yrittävät filosofoida, mutta meni Kummeliksi ennen kuin Kummelia oli keksittykään.
Taas yrittää p*tintrollit vanhanaikaista. 50-luvun "dokumentissa" näytettiin Suomen rappiota Hesan yössä. Känniläisistä saa aina tehtyä sellaisen dokumentin kuin haluaa.
Nyt mää ymmärrän miks mun äiti ei koskaan halua puhua omasta nuoruudesta 😂
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sellaisia muka enää ole?
On, mutta ei hänen kaveripiirissään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mää ymmärrän miks mun äiti ei koskaan halua puhua omasta nuoruudesta 😂
N29
:D :D
Alkaen 2.05 saa nauraa.