Olen saanut 13-vuotiaan kouluun tällä viikolla joka päivä!!!
Aamut ovat tietysti olleet huutamista, potkimista, haukkumista, haistattelua, seinien hakkaamista ja ovien paiskomista, ja illat ovat olleet taistelua hiki päässä että saan lapsen nukkumaan, silloinkin aamua vastaavan käytöksen saattelemana. Lapsi ei tee läksyjä, lue kokeisiin tai osallistu liikuntatunneille, MUTTA OLEN SAANUT HÄNET KOULUUN!
Kommentit (17)
Hienoa! Äläkään vaan luovuta, yritä jaksaa vaikka rankkaa on sulle! Liian moni huoltaja luovuttaa kun ei pysty/jaksa/ehdi taistella sen teinin kanssa. Sitten on peli menetetty kun huoltaja luovuttaa. Lapsen kouluun tulo on vain ja ainoastaan huoltajan vastuulla.
No huonosti sulla menee ap. Mun samanikäinen poikani menee joka päivä mielellään kouluun.
Vierailija kirjoitti:
No huonosti sulla menee ap. Mun samanikäinen poikani menee joka päivä mielellään kouluun.
Ap:n lapselle varmasti isompi saavutus kuin omallesi.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Äläkään vaan luovuta, yritä jaksaa vaikka rankkaa on sulle! Liian moni huoltaja luovuttaa kun ei pysty/jaksa/ehdi taistella sen teinin kanssa. Sitten on peli menetetty kun huoltaja luovuttaa. Lapsen kouluun tulo on vain ja ainoastaan huoltajan vastuulla.
Mitään ei ole menetetty vaikka lapsi ei kouluun menisi. Suomessa pärjää varsin hyvin ilman koulutusta ja työtä tehden myymälänäpistyksiä.
Hienoa ap! Jokainen kouluun meneminen on voitto. Liikaa nyt näitä, joita ei kouluun saada millään. Huolestuttava ilmiö.
Yläkoulun ope
surullista, miten jotkut käyttäytyvät noin hirveällä tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien vika, kun kokeet on täynnä punakynää
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla menee itse asiassa hienosti, koska jaksaa tuota. Ja ole varovainen sanoissasi, karma voi suakin seurata. Sun pojallasi voi tänään mennä hienosti ja ensi viikolla, kuussa tai vuonna todella surkeasti.
Ah tätä ihmisen elämää. Tehdään juttuja mitä ei haluttais, vaan siks ku yhteiskunta on rakennettu niin
Hyvä juttu, ap! Mun 12v on myös viime päivinä lähtenyt itsenäisemmin kouluun, ilman monia patisteluja.
Ymmärrän raskaat aamusi. Hyvää loppukevättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei ole menetetty vaikka lapsi ei kouluun menisi. Suomessa pärjää varsin hyvin ilman koulutusta ja työtä tehden myymälänäpistyksiä.
Tai hakaten aiemmin kiusaamiaan nuorempia poikia. Näin se tänään uutisissa ollut jantterikin sai uhriltaan juuri parikyt tonnia
Upeaa! Uskon, että pelastat tällä lapsesi elämän. Hän tulee kiittämään sinua aikuisena.
Poika on ammattiavun tarpeessa. Nyt mamma otat älypuhelimen käteen ja rupeat videoimaan noita älyttömiä kohtauksia - kun haet apua, on sulla jotakin konkreettista. Että mua ärsyttää tämmöiset kädettömät vanhemmat, jotka sietävät psykopaattista käyttäytymistä kakaroiltaan. Penskan haistattalu, väkivalta, tavaroiden hajottaminen EI ole normaalia murrosikää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi poikasi on tuollainen?
Meillä johtui masennuksesta, joka alkoi kuudennella luokalla. Uskalsi myöntää vasta vuosia myöhemmin, että tarvii lääkkeellistä apua selvitäkseen elämästä.
Ja siis on hieman myöhästynytkin kahtena päivänä. Mutta pieni juttu verrattuna siihen että sain kuin sainkin kammettua pojan liikkeelle.
Ap