Miten niin muka hiusten kasvattaminen on vaikeaa?
Eikö ne hiukset kasva ihan itsestään sen yksilöllisen määrän, noin 15-20 cm vuodessa? Eikö ole vaikeampaa pitää hiukset lyhyenä ja oikeassa muodossaan? Ja miten niin muka hiuksia kasvattaessa hiuksia pitäisi hoitaa jotenkin erityisesti?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla kasva kuin 5-7 cm vuodessa. Kyllä ne siis kasvaa, mutta jos en hoida kunnolla, niin ne haaroittuvat, ja kasvu menee leikkauksessa. Mutta jos hoidan ja panostan hyviin hoitoaineisiin, niin saan ne kohtuu pitkiksi.
Minulla ei koskaan ole hiukset yltäneet edes kainaloihin, vaikka kolmesti olen yrittänyt. En tiedä, onko kasvulla jokin määrämitta, taisitten vain kyllästyn, kun niin monta vuotta vain yritän kasvattaa.
Ei voi millään kasvaa noin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla kasva kuin 5-7 cm vuodessa. Kyllä ne siis kasvaa, mutta jos en hoida kunnolla, niin ne haaroittuvat, ja kasvu menee leikkauksessa. Mutta jos hoidan ja panostan hyviin hoitoaineisiin, niin saan ne kohtuu pitkiksi.
Minulla ei koskaan ole hiukset yltäneet edes kainaloihin, vaikka kolmesti olen yrittänyt. En tiedä, onko kasvulla jokin määrämitta, taisitten vain kyllästyn, kun niin monta vuotta vain yritän kasvattaa.Ei voi millään kasvaa noin vähän.
Miten niin ei voi?
Mulla kasvaa korkeintaan 5cm vuodessa on sellaista hamppua että pakko leikata.
Miten voi olla niin vaikeaa huolehtia omista asioistaan?
Ihmisillä on hiukset päässä. No joillakin ihmisillä ei ole. Itseltäni puuttuu "puolet" hiuksista. Vaikka kuinka joku sen puolesta vatvoisi, niin ei ne kasva takaisin.
Kaljua peittelen metrin letillä, niin kauan kuin hiusta riittää.
Toiset saman kaltaisessa tilassa leikkaavat lyhyeksi. Osa käyttää hiuslisäkkeitä tai peruukkia. Minä puolestani toimin näin.
Antakaa pliis muiden ihmisten elää hiustensa tai kaljunsa kanssa rauhassa.
Lähes persvakoon yltävät hiukset on HOT! Siitä pidemmät alkaa olemaan oudot.
Mitä ilmeisemmin ei toimi, jos hiukset katkeilevat ja murenevat eivätkä kasva..