Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten niin muka hiusten kasvattaminen on vaikeaa?

Vierailija
28.04.2022 |

Eikö ne hiukset kasva ihan itsestään sen yksilöllisen määrän, noin 15-20 cm vuodessa? Eikö ole vaikeampaa pitää hiukset lyhyenä ja oikeassa muodossaan? Ja miten niin muka hiuksia kasvattaessa hiuksia pitäisi hoitaa jotenkin erityisesti?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukseni kasvavat sellaiset 5 cm vuodessa, ellen leikkaa niitä. Nuorenakaan tukka ei koskaan kasvanut edes lapaluihin asti. Nykyään hyvä, jos saan tukan yltämään hyväkuntoisena 10 cm korvalehtien alapuolelle. Sen jälkeen latvat kuluvat, katkeilevat ja harottavat. Hoitoaineet ovat kaikki näköjään sellaisia, että tukka näyttää pesunjälkeisenä päivänä rasvaiselta.
Olen ehtinyt kokeilla varmaan kaikki mahdolliset soveltuvat hoitotuotteet ja mättänyt menemään vitamiineja ja hivenaineita. Eipä ole parantunut hiuslaatu mihinkään. Vika niitti oli kilpirauhasen vajaatoiminnan puhkeaminen (tai sitten se on ollut jossain muodossa aina) ja "sulkasato".

Sama vika. Itse käytän kyllä hoitoainetta, ja lisäksi hiusöljyjä ja suihkeita, jotka levitetään latvoihin. Ne on hyviä.

Mieluummin kannattaisi hoitaa hiuspohjaa, sieltä kaikki kasvu on peräisin. Latvojen meikkaaminen silikonisella hius"öljyllä" ei paranna hiusten kuntoa millään tavalla.

Voi kuule. Minun hiuksissani toimii ja varmasti monien muidenkin.

Mitä ilmeisemmin ei toimi, jos hiukset katkeilevat ja murenevat eivätkä kasva..

Vierailija
22/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla kasva kuin 5-7 cm vuodessa. Kyllä ne siis kasvaa, mutta jos en hoida kunnolla, niin ne haaroittuvat, ja kasvu menee leikkauksessa. Mutta jos hoidan ja panostan hyviin hoitoaineisiin, niin saan ne kohtuu pitkiksi.
Minulla ei koskaan ole hiukset yltäneet edes kainaloihin, vaikka kolmesti olen yrittänyt. En tiedä, onko kasvulla jokin määrämitta, taisitten vain kyllästyn, kun niin monta vuotta vain yritän kasvattaa.

Ei voi millään kasvaa noin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla kasva kuin 5-7 cm vuodessa. Kyllä ne siis kasvaa, mutta jos en hoida kunnolla, niin ne haaroittuvat, ja kasvu menee leikkauksessa. Mutta jos hoidan ja panostan hyviin hoitoaineisiin, niin saan ne kohtuu pitkiksi.
Minulla ei koskaan ole hiukset yltäneet edes kainaloihin, vaikka kolmesti olen yrittänyt. En tiedä, onko kasvulla jokin määrämitta, taisitten vain kyllästyn, kun niin monta vuotta vain yritän kasvattaa.

Ei voi millään kasvaa noin vähän.

Miten niin ei voi?
Mulla kasvaa korkeintaan 5cm vuodessa on sellaista hamppua että pakko leikata.

Vierailija
24/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin vaikeaa huolehtia omista asioistaan?

Ihmisillä on hiukset päässä. No joillakin ihmisillä ei ole. Itseltäni puuttuu "puolet" hiuksista. Vaikka kuinka joku sen puolesta vatvoisi, niin ei ne kasva takaisin.

Kaljua peittelen metrin letillä, niin kauan kuin hiusta riittää.

Toiset saman kaltaisessa tilassa leikkaavat lyhyeksi. Osa käyttää hiuslisäkkeitä tai peruukkia. Minä puolestani toimin näin.

Antakaa pliis muiden ihmisten elää hiustensa tai kaljunsa kanssa rauhassa.

Vierailija
25/25 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes persvakoon yltävät hiukset on HOT!  Siitä pidemmät alkaa olemaan oudot.