Onko normaalia että mies käy joka yö kesken unen vessassa?
Ei juo illalla paljoa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän se käydä kusella jos kusettaa.
Jännä että tämäkin asia aiheuttaa naisille pään vaivaa.
Kyse onkin siitä, että onko se normaalia. Yleensähän tuo on jonkin sairauden merkki.
No eipä ole. Sairauteen voi viitata jos käy monta kertaa yössä. Kerran yössä ihan normaalia.
Ei ole normaalia. Miksi ihmeessä ei voi käydä nukkumaan mennessä?
Miksi vahtaat toisen rakkoa, saatko jotakin kiksejä siitä?
Minä nukun niin huonosti, että käyn aina herätessä jotain puolessa yötä. Se on tapa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset sitten ravaa yöllä wc ?Kukaan ei siitä kysy onko outoa?
Käyn joka yö kerran kusella. Ja nainen siis oon.
Onko normaalia, ettei nuku öitään toisen vessareisun vuoksi? Käännä kylkeä, ja jatka unia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on väkevä virtsa. Ei siinä saa unta kun rakkoa pistelee ihan kuin se olisi täysi. Jos taas juo sen laimentamiseksi niin sitten pitää käydä kun rakko on täysi.
Ja kerran yössä on vielä ihan normaali määrä käydä vessassa. Useammin jos joutuu niin se on sairauden merkki.
No ei sekään ole jos satunnaisesti käy kahdesti tai kolmesti. Ja etenkin jos sille on ihan selvä syy kuten vaikka pannullinen kahvia iltapalalla tai joku suolainen pizza päivälliseksi joka on tietenkin janottanut normia enemmän koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin siitä, että onko se normaalia. Yleensähän tuo on jonkin sairauden merkki.
No ei ole. Jos useamman kerran yön aikana käy, sitten on syytä lähteä tutkimuksiin, jos kyse ei ole siitä, että iltapuolella tulee syötyä liian raskaasti/suolaista ja sen myötä juodaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat hallita miestä kaikessa. Jopa siinä että kuinka usein ja koska mies virtsaa.
Jos on unissakävelijä, niin kannattaa tarkistaa että osuu oikeasti sinne vessaan.