Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos nainen lähettää kuvansa miehelle ja mies pitää tätä todella kauniina, mitä olisi miehen sopivaa vastataja mitä ei?

Vierailija
28.04.2022 |

.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on myös varmasti herkku. Saanko hänenkin numeron.

Olisin tästä äitinä otettu.

Vierailija
42/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vikaa on kommentoidan ulkonäköä kauniiksi?
Jos tyyppi lähettää sinulle kuvan, niin ihan OK on sanoa, että oletpa hyvännäköinen! Appiukkokin sanoi heti ensi sanoikseen, että ONPAS KAUNIS, kun astuin heidän eteiseensä ekaa kertaa :D

Olen kaunis ja tiedän sen, ja haluan että miehellä on jotain kiinnostavampaa sanottavaa kuin päivitellä mun pärstää. Tylsimys ei vaan sytytä.

Vierailija
44/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin kaunis. Ja sitten jätä siihen, älä ala limailemaan

Eikö tuo ole aika omituinen vastaus? Lähetät itsestäsi toiselle kuvan ja hän vastaa:Olen erittäin kaunis.

Aha.

Vierailija
45/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö voi vain kommentoida, että olet todella kaunis. Yksinkertaista.

Vierailija
46/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oh my god mikä babe, luoja rikkoi muotin kun sut loi" toimii ihan joka kerta.

Vierailija
47/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vikaa on kommentoidan ulkonäköä kauniiksi?
Jos tyyppi lähettää sinulle kuvan, niin ihan OK on sanoa, että oletpa hyvännäköinen! Appiukkokin sanoi heti ensi sanoikseen, että ONPAS KAUNIS, kun astuin heidän eteiseensä ekaa kertaa :D

Olen kaunis ja tiedän sen, ja haluan että miehellä on jotain kiinnostavampaa sanottavaa kuin päivitellä mun pärstää. Tylsimys ei vaan sytytä.

No jos ei hirveän hyvin tunneta vielä, niin minusta on ihan jees olla perinteinen, vaikka vähän tylsä. Mieluummin kehuu kuin haukkuu. Toki kauniina saa jatkuvasti kuulla sitä samaa eri miehiltä, mutta jos itse mies on kiinnostava, niin? Hyvä, jos on sitä mieltä.

Ja nauti nyt vielä niistä kaikkialta satavista tylsistä kehuista. Sitten kun olet 50 v. niitä ei enää kuule, olet kaikille ilmaa :)

Vierailija
48/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaisin miehelle kuvan ja se vastaisi "hiukset hyvin", niin se olisi kyllä siinä...

Vierailija
49/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähetteleekö naiset kuviaan random miehille vai mikä tässä nyt on ideana?
Jos on sutinaa ja siltä tuntuu, niin kehu, mieluummin ei imelästi jota naiset kuulee joka puolelta koko ajan, keksi jotain persooonallisempaa.
Mulle sanottiin joskus että "oi, kun olet sielukkaan näköinen". On jäänyt mieleen, vaikka tuostakin jo 15 vuotta ja usein kehutaan nätiksi ja kauniiksi.

Vierailija
50/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan nätti ja saanut monia kehuja, mutta parhaiten jäi mieleeni eräs viaton mies aitoine ihmettelyineen: Sulla on niiiin kauniit varpaat! Siis miten voi ihmisellä olla noin nätit varpaat? Kattokaa tekin tän ihmisen jalkoja!

Olin laittanut terassille sandaalit jalkaani ja taisi olla pedikyyri kunnossa :-D

Vierailija
51/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tukka kommentti on kyllä hauskin "Oletko itse leikannut"

Vierailija
52/52 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tukka kommentti on kyllä hauskin "Oletko itse leikannut"

TÄH OIKEASTI... ei voi enää edes kirjoittaa kommentin perään yhteen i t k u n a u r u h y m i ö, vai onko tämä vain bannattu minulta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi