Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin saatte tietää kesälomat?

Vierailija
28.04.2022 |

Itse odottelen vielä tietoa. Meneekö muissakin työpaikoissa viime tippaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla ilmoitettiin. Jokainen saa pitää lomansa toivomanaan ajankohtana, tosin meillä sen toiveen pitää pääsääntöisesti osua juhannuksen ja elokuun alun välille. PIenet poikkeukset ok, mutta pitäisi olla tosi perusteltu syy olla lomalla muuhun aikaan. Syys- ja talvilomat ovat sitten oma lukunsa.

Vierailija
2/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai esittää toivomiksia jo muutama viikko sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa kukin sai ilmoittaa haluamansa lomat 31.3. mennessä. Mä ilmoitin olevani pois 18.6.-31.7. ja kaikille kävi se . Vieläkin jäi pitämättömiä lomia 60 päivää. Jos talvella pitelis lisää...

Vierailija
4/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kuukausitakaperin esimihelle kesälomani ajankohdan.

Vierailija
5/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene.

Vuosilomat tulee vahvistaa kaksi viikkoa ennen vuosilomakauden alkamista.

1.5 alkaa vuosilomakausi ja kestää 30.9. saakka.

Toki eri työpaikoilla voi eri syistä monenlaisia muita virityksiä, mutta sääntöjen mukaan se menee  noin.   Vuosilomien vahvistusten viivästyminen voi johtua monista seikoista.

Mutta jos on varannut matkan vaikka 9.5. Portugaliin, niin täytyyhän se tietää, pääsekö lähtemään just silloin, vai pitääkö perua matka.

Meillä sovitaaan kaikki lomat jo huhtikuussa, heti kun saadaan tietää, minkä verran kesäsijaisia työpisteeseemme saamme.

Vierailija
6/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kyseltiin toiveet ja tänään sain vahvistuksen loma-ajankohdasta.

Vierailija
7/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä voi kesälomia pidellä. Tai saisin tietysti pitää, ei sitä kielletä, mutta olisi ihan katastrofaalista tulla takaisin, kun joku olisi vähän sivutöinään kiireisimpään aikaan hoitanut mun hommia miten sattuu ja suurin osa kokonaan tekemättä. No, oma valinta.

Vierailija
8/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin jo viime syksynä kaksi viikkoa.

Vierailija
9/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä voi kesälomia pidellä. Tai saisin tietysti pitää, ei sitä kielletä, mutta olisi ihan katastrofaalista tulla takaisin, kun joku olisi vähän sivutöinään kiireisimpään aikaan hoitanut mun hommia miten sattuu ja suurin osa kokonaan tekemättä. No, oma valinta.

Jeps, taas joku, joka kuvittelee korvaamaton työpaikallaan.

Vierailija
10/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tiedossa on pari viikkoa. Pääsääntöisesti kiertävät vuorot, mutta poikkeuksia aina selvitellään. Pidän mielelläni lomani elokuussa, kuten tänä vuonna.

Vierailija
11/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuun puolen välin jälkeen varmistuu, ärsyttävän myöhään.

Vierailija
12/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen loma on minun arki.

Vierailija
13/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tämä johtuu vaan siitä että en itse vielä ole päättänyt asiaa. Pomon kanssa katsotaan toukokuun lopulla, silloin varmaan on omat suunnitelmat jo selvillä. 

Vierailija
14/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vieläkään ja varmaan saadaan tietää vasta parin viikon päästä. Näin päiväkodissa.

Vierailija
15/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden alkupäässä kun vuorokalenterit annetaan, mutta heinäkuu se aina on. Joskus viikko elokuuta myös.

Vierailija
16/16 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vähän epäreilu asetelma, kun pomo sanoi niiden saavan heti tietää lomansa, joilla jotain (ulkomaan) matkaa kesällä.

Voi alkaa sitten mukavasti varailemaan lentolippuja.

Mitvit, tekisi mieli huijata, että oon menossa 5 viikoksi Espanjaan, niin saisin heti lomatiedot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi