Viestittele miehen puolelta hiipunut
Nyt ei pariin päivään ole kuulunut mitään, aiemminkin vastasi mitä itselleen kuuluu, ei kysynyt minulta kuulumisia. Ollaan tapailtu joulukuusta alkaen. Kysynkö mieheltä suoraan että haluaako lopettaa yhteydenpidon? Vai miten toimisit tilanteessa, annanko vaan jäädä siihen että kumpikaan ei viestittele?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä sille semmonen viesti, joka on flirttiä ja ihan selvästi jollekulle muulle tarkoitettu, ja perään jotain "Anteeks, ei pitäny tulla sulle. Mitä kuuluu?". Takaan, että saat vastauksen. Johtaako se johonkin kauniiseen ja hyvään on eri asia.
Miksi pitää pelata jotain vammasia pelejä, eikä ihan suoraan laittaa viestiä että miten menee? Tommoset provoviestin lähettelijät menee suoraan roskiin.
Koska ghostaaja ei vastaa siihen viestiin.
Mulla ghostaajat menee suoraan roskiin :)Ööh, ghostaaja on pannut sinut jo roskiin, joten kuulostaa joltain voimafantasioilta.
Sovitaan niin :D Fakta on, että ap:n on ihan turha laittaa mitään viestiä enää. Jos laittaa niin voi vähän kiusata ghostaajaa.
Hahah, vai kiusata ghostaajaa? Sehän on heittänyt ghostatun mielestään, ja varmaan vaan naurahtaa viestille. Olet aika katkera ja passiivis-aggressiivinen ihminen, joten ymmärrän kyllä hyvin, että olet erikoistunut ghostaajiin, kun sinut niin usein on jätetty rannalle ruikuttamaan.
Ja sinä taasen vaikutat todella mukavalta ihmiseltä.
-Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaus on ihan luonnollista ja oikein.
Ghostaajat on alinta ihmispaskaa. Kasvattakaa selkäranka saatana.
Sinut on ilmeisesti Ghostattu ja ihan syystä
On ghostattu ja oletettavasti siitä syystä, että kiinnostus lopahti. Ei muuta mitenkään sitä tosiasiaa, että ghostaaminen on raukkamainen tie ulos. Luulisi aikuisten ihmisten kykenevän puhumaan suoraan, mutta se on ilmeisesti liikaa vaadittu monelta.
Miksi olet niin tylsä henkilö?
Tylsiäkö henkilöitä vain ghostataan? Meitä tylsimyksiä on sitten maat ja mannut täynnä. Jonkun gallupin mukaan yli 90 % vastaajista oli ghostattu.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen sellainen etten jaksa edes joka päivä viestitellä ihmisille ja muutenkin nautin omasta rauhasta välillä joten tuollainen käytös mitä ap sanoi olisi mulle ihan normaalia. Tän takia olen ehkä ikisinkkumies kun olen introvertti? :D
Tämä tuli minullekin mieleen. Tuntisin tukehtuvani, jos joka päiväkin pitäisi viestitellä. Kuitenkin mies on ilmeisen halukas ollut aiemmin viestittelemään, eli se on muuttunut.
Ei halunnut sinusta mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen sellainen etten jaksa edes joka päivä viestitellä ihmisille ja muutenkin nautin omasta rauhasta välillä joten tuollainen käytös mitä ap sanoi olisi mulle ihan normaalia. Tän takia olen ehkä ikisinkkumies kun olen introvertti? :D
Tämä tuli minullekin mieleen. Tuntisin tukehtuvani, jos joka päiväkin pitäisi viestitellä. Kuitenkin mies on ilmeisen halukas ollut aiemmin viestittelemään, eli se on muuttunut.
Introvertti tarvii välillä eristäytymistä muista ihmisistä eli mun mielestä toi on normaalia introvertin käytöstä.
Toki jos joku viikko menee ettei kuulu mitää niin sitten on joko tosi introvertti tai sitten se löysi uuden naisen.
Ghostaamisessa on tärkeintä saada uhri koukkuun.
Kun uhri on syvästi kiinnostunut niin lopetetaan yhteydenpito.
Kannattaa kokeilla
Olen itsekin introvertti, mutta en kyllä katoaisi omaan rauhaani sanomatta siitä toiselle. Onhan se nyt itsekästä ja epäkunnioittavaa yhtäkkiä kadota ja jättää toinen ihmettelemään, että mitä tapahtui. Tuolainen tuo suhteeseen jatkuvan epävarmuuden sille, joka jää ihmettelemään toisen katoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin introvertti, mutta en kyllä katoaisi omaan rauhaani sanomatta siitä toiselle. Onhan se nyt itsekästä ja epäkunnioittavaa yhtäkkiä kadota ja jättää toinen ihmettelemään, että mitä tapahtui. Tuolainen tuo suhteeseen jatkuvan epävarmuuden sille, joka jää ihmettelemään toisen katoiluja.
100 % samaa mieltä, MUTTA. Minulla on itselläni erittäin huonoja kokemuksia siitä, että kerron tarvitsevani tilaa ja aikaa. Ihmiset eivät ole osanneet ottaa sitä vastaan, vaikka kerron, että olen herkästi kuormittuva introvertti ja siinä ei ole mitään henkilökohtaista, vaan eristäydyn kaikista. Siis jos olen tuon kertonut vastauksena yhteydenottoon. Nykyään en vastaa mitään, koska se konfliktitilanne kuormittaa entistä pahemmin, ja kun olen kuormittunut, en osaa asetella sanojani niin, että vastapuoli leppyisi.
Kuka jaksaa viestitellä päivittäin. Mieluummin soittaa pari kertaa viikossa. No kuinka kauan hän nyt on ollut hiljaa? Pari päivää vasta?
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammo aktivoitui?
Sitoutumiskammo? Eivät ole kuukauteen tavanneetkaan joten mikä siinä nyt kammottaa. Hes just not into you. Tai jos haluaa positiivisempaa selitystä hakea, mies oli ap:sta saanut mielikuvan, että ei oikein homma etene ilman aloitteellisuutta ja siksi itse harventaa yhteydenpitoa. Vaikea sanoa, kun ei tiedä mitä ja kuka on viimeksi viestitellyt.
Oma kaverini oli yhdestä miehestä kiinnostunut, muttei koskaan laittanut viestiä tai kysellyt mieheltä mitään. Vastasi suoriin kysymyksiin, ei mitään muuta ja pettyi kun ghostattiin.
Ap:n sijasta laittaisin huomenna tai vappuaattona jonkun toivotuksen menemään. Jos ei siitä juttu jatku niin selväksi tuli.
Osalla tuntuu nyt menevän sekaisin introverttiys, itsekäs luonnehäiriöisyys ja moni muukin asia
Soita ja kysy suoraan, sillähän siitä pääsee. Voihan miehellä olla kiireitä tai jotain yllättäviä murheita elämässään, sekin selvinnee paremmin kun soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Löytäny nuoremman, kauniimman
No höh, mitä jos AP:ta nuorempaa ja kauniimpaa ei ole? :)
Se on kuollut ja rotat kaluaa sen raatoa.
Ei kannata kysellä mitään älyttömyyksiä, että haluaako pitää yhteyttä. Helpommalla pääset, kun ajattelet että tämä oli tässä. Jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin se ei jää epäselväksi.
Uutta matoa koukkuun vaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuollut ja rotat kaluaa sen raatoa.
Tämä lienee ainoa hyväksyttävä selitys.
Itselläni on vähän päinvastoin. Viestiä tulee koko ajan eikä hetken rauhaa. Jotenkin alkaa jo häiritsemään, ne rehellisesti sanottuna jo hieman yli menevät rakkauden tunnustukset ja lässytykset. Toki se hänen ulosantinsa voi johtua kulttuurierosta, kun kun kyseessä ei ole syntyperäinen suomalainen nainen, mutta kuitenkin. Ehkä heillä se on vain tapa, tai mitä liekään? Kiinnostusta ilmeisesti on ja molemmin puolin, mutta lähinnä se viestien määrä, tahti, ja se hieman yliampuva lirkuttelu?
Niin tai näin, ota näistä nyt sitten selvää että mikä on sopiva määrä soitella ja aikaväli viestitellä, ja mikä sitten ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 % samaa mieltä, MUTTA. Minulla on itselläni erittäin huonoja kokemuksia siitä, että kerron tarvitsevani tilaa ja aikaa. Ihmiset eivät ole osanneet ottaa sitä vastaan, vaikka kerron, että olen herkästi kuormittuva introvertti ja siinä ei ole mitään henkilökohtaista, vaan eristäydyn kaikista. Siis jos olen tuon kertonut vastauksena yhteydenottoon. Nykyään en vastaa mitään, koska se konfliktitilanne kuormittaa entistä pahemmin, ja kun olen kuormittunut, en osaa asetella sanojani niin, että vastapuoli leppyisi.
Totta on, että kaikki eivät ymmärrä tai halua hyväksyä oman tilan tarvetta. Itsekin kuormitun tosi paljon ihan normi elämästä kaikkine tapahtumineen ja virikkeineen, ja tarvin siksi paljon aikaa itsekseni. Parisuhdetta miettiessä (nyt sinkku) tuo on mielestäni reilua ja jopa pakollista tuoda toiselle esille, ettei toinen sitten joudu miettimään missä on vika, kun tarvitsen yksinoloa. Olen joutunut kokemaan runsaasti epävarmuutta suhderintamalla (katoilua, epämääräisiä selityksiä ym.), joten tiedän miltä sekin tuntuu. Todella raskaalta.
T. Se, jolle kommentoit
Kuulostaapa melko intohimottomalta:( Luultavasti se mies vain väsyi. Kun bongasin mun ihanaakin ihanamman miehen, tykitin hänelle kymmeniä viestejä päivässä ja hän oli ihan onnesta soikeana, että "älä ikinä lopeta hullu nainen":D