Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestittele miehen puolelta hiipunut

Vierailija
28.04.2022 |

Nyt ei pariin päivään ole kuulunut mitään, aiemminkin vastasi mitä itselleen kuuluu, ei kysynyt minulta kuulumisia. Ollaan tapailtu joulukuusta alkaen. Kysynkö mieheltä suoraan että haluaako lopettaa yhteydenpidon? Vai miten toimisit tilanteessa, annanko vaan jäädä siihen että kumpikaan ei viestittele?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä sille semmonen viesti, joka on flirttiä ja ihan selvästi jollekulle muulle tarkoitettu, ja perään jotain "Anteeks, ei pitäny tulla sulle. Mitä kuuluu?". Takaan, että saat vastauksen. Johtaako se johonkin kauniiseen ja hyvään on eri asia.

Miksi pitää pelata jotain vammasia pelejä, eikä ihan suoraan laittaa viestiä että miten menee? Tommoset provoviestin lähettelijät menee suoraan roskiin.

Koska ghostaaja ei vastaa siihen viestiin.
Mulla ghostaajat menee suoraan roskiin :)

Ööh, ghostaaja on pannut sinut jo roskiin, joten kuulostaa joltain voimafantasioilta.

Sovitaan niin :D Fakta on, että ap:n on ihan turha laittaa mitään viestiä enää. Jos laittaa niin voi vähän kiusata ghostaajaa.

Vierailija
22/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Onko hiipunut, onko ylipäänsä maisemissa, elämäntilanteessa jotain tapahtunut jne..  Oliko tämä mies  tapailunne alussa ylipäänsä vapaa vai tahollaan jo varattu?

Itselle kävi aiemmin niin, että tapailin yhtä miestä joka väitti kivenkovaa olevansa vapaa,,Tiiviisti oltiin yhteyksissä, kunnes yhtäkkiä miehen puolelta alkoi hiipumaan. Sitten sain yllättäen viestin hänen pitkäaikaiselta naisystävältään. Aika shokkihan se oli. Meille kummallekkin naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaus on ihan luonnollista ja oikein.

Vierailija
24/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kysyä mitä kuuluu ja haluaako vielä pitää yhteyksiä, kuulostaako järkevälle?
Ap

kyllä sä musta voit noin sanoa, jos kerran tosiaan kuukauteen ette oo nähneet. voit toki myös kysyä ton yhteyksien sijaan, että haluaako nähdä ylipäätään vielä - tai siis, se kuulemma kuulostaa joidenkin ihmisten mielestä paremmalle vissiin.

Vierailija
25/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaajat on alinta ihmispaskaa. Kasvattakaa selkäranka saatana.

Vierailija
26/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin päivään? Ei kuulosta pitkältä ajalta. Kuinka aktiivisesti normaalisti viestittelette?

Vierailija
27/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hassua, että joka päivä kuukauden ajan vain lähetellään viestejä. Ei siinä kyllä mikään romanssi voi mitenkään kukoistaa. 

Vierailija
28/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut on ilmeisesti Ghostattu ja ihan syystä

Vierailija
29/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ghostattu ja oletettavasti siitä syystä, että kiinnostus lopahti. Ei muuta mitenkään sitä tosiasiaa, että ghostaaminen on raukkamainen tie ulos. Luulisi aikuisten ihmisten kykenevän puhumaan suoraan, mutta se on ilmeisesti liikaa vaadittu monelta.

Vierailija
30/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollut aktiivisempi, soittelisitkin minulle, mutta nyt tämä hiljaisuus. Minusta olisi vaan hyvä sopia että ei enää pidetä yhteyksiä, jos niin on. Olen ajatellut että onkohan hän löytänyt jonkun uuden...

Ap

Vierailija
31/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ihan pelle.

Vierailija
32/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ollut aktiivisempi, soittelisitkin minulle, mutta nyt tämä hiljaisuus. Minusta olisi vaan hyvä sopia että ei enää pidetä yhteyksiä, jos niin on. Olen ajatellut että onkohan hän löytänyt jonkun uuden...
Ap

Niinpä. Se olisi mukavampaa sinulle. Vastaamatta jättäminen vaan on helpompaa sille miehelle. Tuollainen radiohiljaisuus vaan on nykyaikana kaikkein tyypillisin tapa lopettaa suhteet, niin ääliömäistä kuin se onkin. Älä nyt ainakaan enempää viestejä laita perään, vaan soita, jos jotakin yhteyttä aiot pitää.

Vierailija
33/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITEN TOIMISIT TILANTEESSA :))))
Satutädin tunnistaa.

Kyllä on sekaisin päästään.

Vierailija
34/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä sille semmonen viesti, joka on flirttiä ja ihan selvästi jollekulle muulle tarkoitettu, ja perään jotain "Anteeks, ei pitäny tulla sulle. Mitä kuuluu?". Takaan, että saat vastauksen. Johtaako se johonkin kauniiseen ja hyvään on eri asia.

Miksi pitää pelata jotain vammasia pelejä, eikä ihan suoraan laittaa viestiä että miten menee? Tommoset provoviestin lähettelijät menee suoraan roskiin.

Koska ghostaaja ei vastaa siihen viestiin.
Mulla ghostaajat menee suoraan roskiin :)

Ööh, ghostaaja on pannut sinut jo roskiin, joten kuulostaa joltain voimafantasioilta.

Sovitaan niin :D Fakta on, että ap:n on ihan turha laittaa mitään viestiä enää. Jos laittaa niin voi vähän kiusata ghostaajaa.

Hahah, vai kiusata ghostaajaa? Sehän on heittänyt ghostatun mielestään, ja varmaan vaan naurahtaa viestille. Olet aika katkera ja passiivis-aggressiivinen ihminen, joten ymmärrän kyllä hyvin, että olet erikoistunut ghostaajiin, kun sinut niin usein on jätetty rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
35/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ghostattu ja oletettavasti siitä syystä, että kiinnostus lopahti. Ei muuta mitenkään sitä tosiasiaa, että ghostaaminen on raukkamainen tie ulos. Luulisi aikuisten ihmisten kykenevän puhumaan suoraan, mutta se on ilmeisesti liikaa vaadittu monelta.

Miksi olet niin tylsä henkilö?

Vierailija
36/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kysyä mitä kuuluu ja haluaako vielä pitää yhteyksiä, kuulostaako järkevälle?
Ap

Kyllä miehet yleensä viestittää jos kiinnostaa. Mut kysy ihmeessä niin ei jää vaivaamaan ja pääset eteenpäin jos tossa ei oo tulevaisuutta.

Vierailija
37/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suhteista lopahtaa jo alkuvaiheessa. Nykyään vain tavallisin tapa on lopettaa viestittely.

Ei muuta kuin uutta etsimään.

Vierailija
38/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä miehet yleensä viestittää jos kiinnostaa. Mut kysy ihmeessä niin ei jää vaivaamaan ja pääset eteenpäin jos tossa ei oo tulevaisuutta.

Ja jos ei vastaa niin älä jää harmittelemaan. Jos tyypillä ei ole käytöstapoja niin ethän sä sillä mitään tekiskään.

Vierailija
39/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt suoraan että haluaako lopettaa yhteydenpidon, saat ei-vastauksen ja jonkun meriselityksen ja kohta oot ihan samassa jamassa.

Tässä tilanteessa olen itsekin ollut, turhankin pitkään. Mies ei halunnut lopettaa yhteydenpitoa ja reagoi voimakkaasti, jos itse sellaista ehdotin. Sitten ei kuitenkaan ollut oikein halukas antamaankaan mitään (aikaa, puheluja, viestejä). Hyvin raastavaa, piti koukussa ja toivoa yllä, mutta ei paljon muuta. Nyt koitan toipua hänestä ja uskoa, että tilanne ei muutu :(

Vierailija
40/64 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen sellainen etten jaksa edes joka päivä viestitellä ihmisille ja muutenkin nautin omasta rauhasta välillä joten tuollainen käytös mitä ap sanoi olisi mulle ihan normaalia. Tän takia olen ehkä ikisinkkumies kun olen introvertti? :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan