Jos mies jää salasuhteesta kiinni, kannattaako suhteelle antaa vielä mahdollisuus?
Takana pitkä avioliitto ja perheessä on lapsia. Mies jäänyt kiinni sivusuhteesta. Joskus suhteen alkuaikoina ollut miehen puolelta epämääräistä flirttailua vieraiden naisten kanssa, mutta se oli tapahtunut ennen lapsia. Luonnollisesti tilanne aiheuttaa riitaa, joilta lapsetkaan eivät ole voineet välttyä.Kannattaako vain erota vai voiko suhteen pelastaa?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ja parisuhteet ovat erilaisia. Itse tein pommin räjähdettyä päätöksen, että katsotaan mitä riekaleista saa enää kursittua kasaan. Yhtä hyvin olisin voinut valita eron. Päätös oli oikea ja saimme puolison kanssa asiat selviteltyä ja luottamuksen palautettua. Tulevaisuudesta ei tiedä kukaan etukäteen. Jokainen tekee omat valintansa sen suhteen haluaako enää mokailla ja onko luottamuksen arvoinen.
Oliko kyse yhdestä syrjähypystä vai mistä?
Oli pitkään jatkunut sivusuhde. Lähtötilanne sellainen etten tiennyt miten siitä ikinä selviän. Monenlaista muutakin vastoinkäymistä on itselläni elämän varrella ollut. Aina niistä on jotenkin eteenpäin menty ja saatu uskoa siihen, että paremmat ajat vielä koittavat. Kriisi vahvisti minulla luottamusta omiin voimavaroihini ja arvoihini. Puolisolla oli myös valinnan paikka siitä millaista elämää haluaa jatkossa elää.
Ei, ehdottomasti ei, jollet ole pervo polyhörhö.
Vierailija kirjoitti:
Loppuiko seksi lasten synnyttyä?
Sympatisoimatta pettäjää, niin tässä on monella naisella vakavan peiliin katsomisen paikka. Jos ei kotona saa ruokaa niin moni mies syö ulkona.[/quoteEn ole ap mutta kommenttina tähän kommenttiin että mulla on kaksi suhdetta loppunut siihen kun miesten halut minua kohtaan ovat kadonneet raskauden ja synnytysten myötä. Toki vähän tullut raskausarpia, keho ei ole heti palautunut ja paino vaihdellut n. kymmenen kiloa mutta aina jollain aikavälillä olen päässyt melkein normaaleihin lukemiini. Ex-miehet ovat sitten raskauksilla, painonvaihteluilla ja omalla haluttomuudellaan minua kohtaan perustelleet pettämistään raskausaikoinani ja niiden jälkeen. Ero oli minulle itsestään selvä vaihtoehto vaikka toisen kanssa tein vielä toisenkin lapsen vaikka pettämisestä jo tiesinkin. Pidin kuitenkin sisarusta lapselle sen verran tärkeänä. Mies äityi vielä väkivaltaiseksi sen jälkeen kun kerroin haluavani eron hänen sivusuhteidensa vuoksi. Kakkospettäjämies harjoitti enemmänkin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa jäätyään kiinni pettämisestä ja kerrottuani että nyt tulee ero. Molemmille lapset jokin pyhä aihe, jonka pitäisi pitää perhe kasassa pettämisestään huolimatta.
Muuten vaan erot lisääntyvät ja heti välittömästi löytyy toiselle se uusi hyvä.