Mies jota tapailin ghostasi moneksi kuukaudeksi. Miksi joku toimii noin?
Palasi sitten pitkän tauon jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei pyytänyt anteeksi tai nähnyt toiminnassaan vikaa.
Kommentit (53)
Netti on pullollollaan häiriintyneitä ihmisiä. Niin miehiä kuin naisiakin. Jos aistitte mitään epämiellyttävää niin blokkia vain heti. Eikä missään nimessä mitään kuvia, numeroita tai osoitteita.
Vierailija kirjoitti:
En antanut uutta tilaisuutta enää. Ilmoitin että en ole enää kiinnostunut hänestä ja että jättää minut rauhaan. Lopetin yhteydenpidon siihen. Silti jatkoi pommittamista puhelimella. Lopulta piti vaihtaa numero. Ap
Poliisitapaus ihan selvästi. Jossakin aineissa tai lääkkeissä jos ei kerrasta usko aikuinen mies.
Narskun touhuja , onneksi pääsit vähällä.
Sääti jonkin toisen kanssa sillä aikaa, ja kun ei siitä tullut mitään, niin yritti palata sinun luoksesi.
Mies seurasi eri paikoissa useamman kerran ja yritti lähestyä minua. Tietää valitettavasti osoitteeni. Nyt ei ole onneksi hetkeen näkynyt missään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tapaili jotain muuta tuon ajan.
Niin, vähän lapsellista hämmästellä tällaista asiaa mikä ei ole mitään amerikantiedettä. Tapaili muita ja ei ollut onnea niin voi palata johonkin...
Jos ei ole pitkään aikaa kuulunut mitään niin viesteihin jätetään vaan vastaamatta.
No mutta ei kai hänellä ollut enää mitään mihin palata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kasaili ajatuksia kuukauden ajan ja tuli lopulta johtopäätökseen, että sinun kanssasi kannattaa olla.
HAHAHAHAH!
Miehet keksivät mitä tahansa, että edes yksi mies saisi pillua.Minä ainakin tarvitsen miettisaikaa jos heti ei ole varma naisesta. Etäisyyden ottaminen auttaa selkiyttämään tunteet.
Ja se pitää tehdä ghostaamalla? Ei kuule tarvi. Ghostaajalla ei ole koskaan puhtaat jauhot pussissaan.
Minua on syytetty ghostaamisesta ja henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta, kun lopetin ilman selittelyjä yhteydenpidon kaveriin joka oli ihan hemmetin raskas muija. En tehnyt mitään muuta kuin poistin hänet silloiselta sometililtäni kavereista enkä enää koskaan ottanut yhteyttä. Hänestä hylkäsin hänet ja olen julma kiusaaja. Edelleen kun joskus näemme ohimennen, hän mulkoilee minua kuin olisin potkaissut hänen kissaansa. Kaikki eivät pääse yli viidessä vuodessakaan eikä heille tule mieleen että itsessä olisi ollut jotain vikaa tai syytä kun kaveri vain katoaa.
Yhtä kaikki, ajattelen että jokaisella on oikeus lähteä menemään, lopettaa suhde, kadota. Raakaa se voi olla mutta joskus ei auta mikään muu epäsopivan suhteen lopettamiseksi. Omalla kohdallani se tehosi, mitään hienovaraisempaa kaverini ei ottanut onkeensa enkä pitänyt asianani alkaa opettaa ja selittää aikuiselle naiselle miten ahdistavaa hänen käytöksensä oli. Typerälle selittäminen ei auta mitään.
Näissä ghostaamisissa on se ero, että minulla ei ole aikomustakaan ikinä edes katsoa tätä naista päin. En ikinä aio puhua hänelle sanaakaan, koska ymmärrän että hänelle se tilanne oli hankala ja hän on sen verran itsekritiikitön että ei tajua olleensa itse osasyy tekooni. Sinun tapailukumppanisi ghostasi mikä on sinällään jokaisen oikeus, mutta tällä menettelyllä ei ole mitään oikeutta tulla enää takaisin. Palaaja sopiikin blokata, on lähtö ilman selityksiä sen verran raju päätös ihmissuhteelle. Ei se ole sillekään helppoa joka päättää kadota - paitsi jos hän ilmestyy takaisin. Siitä voi päätellä paljon.
Miehet on tuollaisia. Mulla on muutama sellainen joiden kanssa olen viimeksi harrastanut seksiä 2008 ja 2016. Edelleen heiltä saattaa tulla ihan spontaanisti viestiä että "lähdetkö kaljalle" :D Päivänselvää mitä haluavat, olen hauskaa juomaseuraa ja seksi oli aikanaan mukavaa. Tässä välissä olen tosin itse saanut lapsen ja muuttanut kokonaan toiseen kaupunkiin. Heillä on itsellään molemmilla vaimo ja pieniä lapsia. Meillä ei todellakaan ole mitään yhteydenpitokaveruutta edes. Koettavat vain onkia seuraa ja tulen mieleen. Varmaan moni muu koetettu ennen minua koska en kertaakaan ole lähtenyt. Silti tulee muutaman kerran vuodessa viestejä.
Sitä ärsytti turha englantisi. Tuskin "ghostasi" on ainut sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kasaili ajatuksia kuukauden ajan ja tuli lopulta johtopäätökseen, että sinun kanssasi kannattaa olla.
HAHAHAHAH!
Miehet keksivät mitä tahansa, että edes yksi mies saisi pillua.Minä ainakin tarvitsen miettisaikaa jos heti ei ole varma naisesta. Etäisyyden ottaminen auttaa selkiyttämään tunteet.
Ja se pitää tehdä ghostaamalla? Ei kuule tarvi. Ghostaajalla ei ole koskaan puhtaat jauhot pussissaan.
Jos naiselle sanoo, että tarvitsee miettimisaikaa, nainen tulkitsee sen ettei miestä kiinnosta. Todellisuudessa aika usein mieskin on epävarma tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAHAHAHAH!
Joo, varmuus uudesta ihmisestä lisääntyy sillä, että tätä ei tapaa eikä opi tästä mitään uutta.
Miehen logiikkaa.
Olet varasijoilla. Käytettävissä kun ei ole parempaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Löysi jonkun kiinnostavamman ja nyt sen kanssa tuli bänät. Voit arvata, että ghostaa jonkin ajan päästä uudestaan ja pitää sua varmana varavaihtoehtona niin kauan kuin annat tuon jatkua.
Eihän ap antanut jatkua.
Oletko aloittaja tosiaan noin tollo? Joku ihminen on somessa jättänyt kirjoittamattta jotain, niin sinä sellaisesta mielesi pahoitat. Nyt ihan oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Mies seurasi eri paikoissa useamman kerran ja yritti lähestyä minua. Tietää valitettavasti osoitteeni. Nyt ei ole onneksi hetkeen näkynyt missään. Ap
Siis ihan livenä seurasi? Heti poliisille soitto jostakin turvallisesta paikasta. Kerrot että seuraa ja näyttä viestejä millä todistat. Tuommonen kuuluu vankilaan tai laitokseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aloittaja tosiaan noin tollo? Joku ihminen on somessa jättänyt kirjoittamattta jotain, niin sinä sellaisesta mielesi pahoitat. Nyt ihan oikeasti
Sinulta jäi lukematta ne vainoamisrikokset, joista saa nykyään ihan linnatuomion.
Katso peiliin.