Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeksi, kun olin päivystyksessä, sain kuulla, että naapuriloossissa olevalta juuri löytyi parantumaton syöpä

Vierailija
28.04.2022 |

Ihan kiva yksityisyydensuoja noissa päivystyksissä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on jotain yksityisyydensuojaa pitää.

Vierailija
2/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ammattilainen kerro syövästä päivystyseriössä, se kerrotaan lääkärin vastaanottohuoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida päivystyskeikalla ehtiä tutkimaan syöpää.

Vierailija
4/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin päivystyksessä samaa mietin kaikkien terveystiedot kuulee ja muut omani.

Vierailija
5/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te höpötätte, aloittaja kertoi suomen hallituksesta.

Vierailija
6/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen paikka, missä ihmettelen yksityisyyden puutetta on apteekki.

Vierailija
7/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpön, ei kellekään kerrota syöpädiagnoosia päivystyksessä.

Vierailija
8/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmana joo. Mulla on diagnosoitu syöpä ja mut vietiin lääkärin huoneeseen kuulemaan diagnoosi. Sitä ei kerrota kenenkään muun kuullen.

Vierailija
9/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystyksessä ei löydy syöpiä. Ei hoidettavia eikä parantumattomia.

Vierailija
10/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin leikkauksessa ja siitä selvinnyt levinnyt syöpä kyllä kerrottiin ihan potilashuoneessa, verhon takana oli toinen potilas. Ei. ole mitää yksityisyyden suojaa

Vierailija
11/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta päivystyksessä ei syöpädiagnooseja tehdä. 

Olisit kertonut jonkun sellaisen vaivan, joka oikeasti todetaan päivystyksessä. Joku sukupuolitautiepäily olisi ollut uskottavampi.

Vierailija
12/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö kyllä kerrotaan vaikka mitä. Minulle soitti lääkäri, että piti lähteä kiireemmiten päivystykseen ja nimenomaan kuulin siellä SYÖPÄDIAGNOOSIN..... Että älkää lässyttäkö kun ette mitään tiedä Päivystyksessä ei mitään intimiteettisuojas ole, kaikki puhutaan verhon takana, sama sairaalan osastolla.

Vierailija
13/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta päivystyksessä ei syöpädiagnooseja tehdä. 
Olisit kertonut jonkun sellaisen vaivan, joka oikeasti todetaan päivystyksessä. Joku sukupuolitautiepäily olisi ollut uskottavampi.

Kyllä minullekin kerrottiin. Päivystyksessä tehtiin varjoainekuvaus kovan vatsakivun vuoksi ja lääkäri kertoi paksusuolessa olevan tuumorin. Ei käyttänyt syöpä-sanaa, mutta toki ymmärsin, että syöpä kyseessä, varsinkin kun lääkäri oli järkyttynyt löydöksestä ja sanoi, että en välttämättä ihan heti kuole. En ollut ajatellut kuolevani.

Vierailija
14/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ammattilainen kerro syövästä päivystyseriössä, se kerrotaan lääkärin vastaanottohuoneessa.

Kommenttisi kai kuvastaa sitä, etteivät kaikki lääkärit ole ammattilaisia. Itsekin sain osastolla ollessa kuulla kun viereisen sängyn potilaalle kerrottiin syövästä. 

Vierailija
15/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli haimatulehdus niin ei varmasti jäänyt epäselväksi osaston muille neljälle huoneessa olijalle.

Vierailija
16/35 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä päivystyksessä kuulee monet diagnoosit ja muut tiedot, henkilötunnukset jne.

Vierailija
17/35 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa laboratoriossa kuulee seinän takaa toisen asiakkaan henkilötunnuksen, nimen ja millaisia kokeita otetaan. Se on aika epämiellyttävää.

Vierailija
18/35 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Ei siellä ole mahdollisuutta yhden hengen huoneisiin.

Vierailija
19/35 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulin tahtomattani kun joku jo aika vanha nainen oli ostamassa lääkkeitä intiimivaivoihin. Olin todella kiusaantunut. Itse olin ostamassa lääkkeitä verenpaineeseen ja verenkierron häiriöön sukulaiselleni. Onneksi itse en käytä mitään lääkkeitä, enkä ole koskaan ostanut apteekista itselleni mitään. Inhoan apteekissa käymistä, mutta joudun kuitenkin noita sukulaiseni lääkkeitä aina ostamaan. Sukulaiseni ei onneksi sentään käytä mitään kiusallisia lääkkeitä tai kolmiolääkkeitä.

Vierailija
20/35 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota viimeksi mietin kun tultiin ottamaan verikokeita ja hoitaja kailotti, että sanoppas nimi ja sotu vielä..yritin hiljaa siinä sitä sanoa, mutta verhot ei kyllä paljon estä kuulemasta. Ja tosiaan kaiken kuuli naapureitten vatsan toiminnasta kännissä kaatumiseen.