G: Mitä olet jäänyt kaipaamaan sinkkuvuosistasi?
Kommentit (15)
nimim. järkkyjä nää sunnuntaiaamujen klo kuuden herätykset, ihan vaan esimerkiksi.
mutta siitä ajasta, kun miehen kanssa tavtatiin ja oltiin seurusteltu vain vähän aikaa kaipaan yhteisiä aamuja, jolloin kukaan ei häirinnyt ja sai rauhassa tehdä mitä halusi (siis sitä)... nyt on lapset ja yhteinen aika vähissä.
Esim, tehdä ruokaa keskellä yötä jos huvittaa, lähteä tuopille tai parille ystävien kanssa vaikka tiistaina, pyytää kaveri yökylään ja käydä saunassa ym... Ja sitä ettei tarvitse selitellä kenellekään jos on tullut tuhlattua vaatteisiin tai johonkin ihanaan laukkuun =)
deittailua...
Sitä kihelmöintiä vatsassa, kun menee treffeille. Seksuaalista latausta, kun harrastaa seksiä ensimmäisen kerran.
Vapautta lähteä tältä istumalta mihin haluaa.
Ja vuokralla asumisen ihanuutta.
Nyt mies, joka pihtaa. Oon alle 30v ja seksiä kerran kuussa, jos itse kinuan. Romantiikkaa ei ole, ei tehdä mitään yhdessä. On lainat ym, joten riippuvuus työstä. Ei voi vain lähteä ja ottaa " vähän" lomaa.
T.Oma vika
lähdetiin kaverin kanssa baareihin, tanssittiin koko yö keskenään ja miesten kanssa, flirttailua aina ja usein jotain muutakin:) hauskaa oli aina!
Eilen just kirjoittelinkin tänne siitä, kun olin toisen miehen luona yötä... ehkä tämä on sitä jotain kaipausta, kun on jäänyt sinkkuelämä elämättä.
Villiä sinkkuelämää oli vietetty ihan tarpeeksi. En kaipaa mitään.
niin, etten voi mennä monen miehen kanssa. Mutta eipä ne satunnaiset panot ikinä mitään onnen autuuksia ollutkaan. :)
Mä oon varma et toi viel kostautuu joku päivä sullejos et ole kokenut yksinoloa.
Mutta jos puhutaan ajasta ennen lapsia, niin sitä, että sai mennä mihin vaan milloin vaan (nyt seinien sisällä klo.20 jälkeen). Tavallaan myös niitä vähemmän merkityksellisiä ihmissuhteita, nyt jäljellä vain tärkeimmät ystävät.
Sitä, että sai nukkua pitkään ja yöllä ilman heräämisiä.
Kaipaan myös stressitöntä elämää ja rauhallisia bussi-/automatkoja...
että saattoi reissata vapaasti ympäri maailmaa ja olla muutaman kuukauden esim. töissä ulkomailla. Ei tarvinnut ajatella ketään muuta kuin itseään ja omaa elämäänsä.
Bailausta en oikeastaan edes harrastanut sanan varsinaisessa mielessä ennekuin tapasin mieheni, ja sitä ei kyllä nyt lapsiperhevaiheessa ole edes ikävä. Mutta nyt kaipaan eniten niitä rauhallisia aamuja kun sai lorvia yöpuvussa niin pitkään kun halusi ja mennä vaikka takaisin nukkumaan aamupalan jälkeen. Tai käpertyä nojatuoliin lukemaan ja syömään karkkia...
Biletystä, työpäivän jälkeen kaljalle lähtemistä, nukkumista pitkään, loikoilua viikonloppusin, omaa aikaa...
ja pitkäksi venyneitä öitä. ei tarvitse selitellä kellekkään,ei ollut tilivelvollinen.
jos huvitti,pysty lähtee siiderille kaverin kanssa ja jäädäkkin jos halusi.
mutta parisuhteen ihanuutta meillä on ainakin se että mies " antaa" mun mennä jos sitä kaipaan,saan lähteä baariin,ostoksille jne yksin,hän jää lapsen kanssa kotiin ja niin on myös toisinpäin.
nyt ei paljon innosta ryypiskelyt kun on raskaana;)
mutta yksin kun saa mennä ostoksille ni se korvaa sinkkuelämänkin.
on ihana tietää että rakas odottaa ja on tukemassa ja pieni joka aamulla huutaa äitiä<3
Juhlimista. Koskaan ei tiennyt mitä ilta tuo tullessaan.
Sai flirttailla ja deittailla erilaisia ihmisiä.
Pitää hauskaa ilman rajoitteita! (tai siltä ainakin silloin tuntui)
Oli jännittävää, ja kuten joku edellinenkin sanoi, kaipaan sitä kihelmöivää jännitystä kun sai käydä treffeillä ja tuntea ihastumista.
Koin monia alkuhuumia (ehkä siksi nyt arjen tuleminen onkin ollut niin raskasta)!
Aina oli intohimoa ja jännitystä...
Nykyään kun lähtee ystävien kanssa ulos minulta loppuu into, kun pitäisi mennä johonkin diskoon. Jokatapauksessa sieltä tulisin kotiin perheen luokse, joten nykyään jätän suosiolla koko diskoilut väliin ja tulen suoraan kotiin.
Jännitys ja huuma puuttuu. Sen tilalla on sitten jotain muuta.
Sitä, että saisi sunnuntai-aamuna loikoilla sängyssä vaikka miten pitkään jos haluaisi. Noo, lapsi kasvaa koko ajan ja jonain päivänä sekin haluaa nukkua vapaapäivinä pitkään. Sitä odotellessa....