Saako taloyhtiön edustajat kuvata asuntoni ilman lupaa?
Kyseessä oma asunto. Ilmoittivat että huoltomiehet tulevat tarkastamaan putkien kiinnityksiä joka asunnossa. Valvontakamerassani näin että kaksi henkilöä meni olohuoneeseen ja toinen kirjoitti jotain ylös samalla kun toinen kuvasi joka paikan tarkasti. Putket ei heitä kiinnostanut yhtään.Miten tähän pitäisi oikein suhtautua. Maalaisjärjellä ajatellen on laitonta moinen kuvaaminen. Pitäsikö tehdä heistä rikosilmoitus? Ei kasi se mitään haittaa vaikka aruiksi tekisinkin sähköisen rikosilmoituksen. Tutkivat sitten jos tutkivat. Mielestäni ainakin kotirauhan rikkomista josta kuuluisi rangaistus. Eihän nyt huoltomiehetkään mitä tahansa saa tehdä?Mikä tarkoitus tällä ylipäätään oli? Oliko suunnattu vain minua vastaan vai kuvasivatko muka joka asunnon noin tarkasti? Mitä tällä yritettiin oikein ajaa takaa? Olen miettinyt ja miettinyt mitä talon kyttääjät oikein meinaa. Mitään laitonta ei asunnossani ole.
Kommentit (19)
Miksi et lukenut sinulle toimitettua tiedotetta? Siinä on kerrottu mitä tehään ,miksi tehdään ja milloin tehdään. Tuut tänne meuhkaamaan.
Eikö kukaan sulle vastannut, kun viimeksi kysyit?
Taas? Juurihan sulla eilen oli tämä sama ongelma.
Aijai. Putinin vihreät miehethän ne siellä olivat suunnittelemassa maahanlaskuoperaatiota olohuoneeseesi.
Meilläkin käyty kuvaamassa. Epämiellyttävää.
Saa kuvata. Usein asukas vielä velvoitetaan olemaan sängyssä alasti ilman peitettä.
Ja kuvaussessio voi kestää jopa kolme tuntia.
Ehkä suunnittelevat isompaa putki ym. remppaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkin päiviä keksii noita samoja juttuja. Saadakseen ihmiset reakoimaan.Miksi kotona sisällä pitäisi olla valvontakamera työtömällä varattomalla? Omistusasunnoissa asuu monikin: Ihan vuokralla! Sijoitusasuntoja on paljon vuokrattavissa ja köyhät selitää on oma:Joilla heikko itsetunto!, Vuokralaiseksi pääsee ihan kiinteistö yhtiöiden kautta! Se Jolla on rahaa,on työelämä ja elämä työ ajan jälkeenkin. Ihan muuta kuin tämä sivusto!
Olen lääkityksessä kyllä mutta ei se tarkoita että kuvittelisin kaikkea. Tälläiset asiat saavat vain enemmän hermostumaan ja syömään enemmän lääkkeitä.
Sain töissä aikoinaan pahan burnoutin ja en kestä nykyään yhtään stressiä. Ei saa nukuttua ja maha menee ihan sekaisin tälläisistä tapauksissa. Sitä lamaantuu entistä enemmän vain.
Nykyään kun ei pääse enää helposti psykiatriaankaan. Lyövät vain pilleripurkin kouraan ja käskevät kotiin. Helpottaa kun saa kirjoitaa jonnekin vaikka ei se teitä kiinnosta tietenkään. Anteeksi hulluuteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkin päiviä keksii noita samoja juttuja. Saadakseen ihmiset reakoimaan.Miksi kotona sisällä pitäisi olla valvontakamera työtömällä varattomalla? Omistusasunnoissa asuu monikin: Ihan vuokralla! Sijoitusasuntoja on paljon vuokrattavissa ja köyhät selitää on oma:Joilla heikko itsetunto!, Vuokralaiseksi pääsee ihan kiinteistö yhtiöiden kautta! Se Jolla on rahaa,on työelämä ja elämä työ ajan jälkeenkin. Ihan muuta kuin tämä sivusto!
Tuo lihavoitu kohta hieman ihmetyttää, miksi oletat, että kuvatun asunnon haltija olisi työtön ja varaton?
Tiedätkö sinä, että talossa asuvista kaikista mahdollisista ihmisryhmistä, käydään valokuvaamassa ainoastaan työttömien ja varattomien ihmisten koteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen lääkityksessä kyllä mutta ei se tarkoita että kuvittelisin kaikkea. Tälläiset asiat saavat vain enemmän hermostumaan ja syömään enemmän lääkkeitä.
Sain töissä aikoinaan pahan burnoutin ja en kestä nykyään yhtään stressiä. Ei saa nukuttua ja maha menee ihan sekaisin tälläisistä tapauksissa. Sitä lamaantuu entistä enemmän vain.
Nykyään kun ei pääse enää helposti psykiatriaankaan. Lyövät vain pilleripurkin kouraan ja käskevät kotiin. Helpottaa kun saa kirjoitaa jonnekin vaikka ei se teitä kiinnosta tietenkään. Anteeksi hulluuteni.
Veikkaan että ne kuvasi, koska putkia on joka puolella. Ei niillä ole mitään syytä kuvailla randomien ihmisten seiniä muuten vaan. Ei ketään tyä ukkoa kiinnosta sun asuntosi sen enempää.
Olen vastaavassa tilanteessa pyytänyt kuvat itselleni ja saanut 2 kuvaa. Olen pyytänyt myös ne noin 20 muuta, jotka on otettu ympäri kämppää ja vastaus oli, että ei ole otettu. Ilmoitin, että minulla on kuvamateriaalia kuvien ottamisesta, joten joko saan kuvat tai teen rikosilmoituksen.
Miks jotain työukkoja kiinnostaa jonkun Marjatan kodin sisustus..?
Sinulle parempi paikka asua on teltta.