Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohteliain tapa kertoa ettei kiinnosta?

Vierailija
27.04.2022 |

Olen tavannut viime aikoina useita naisia, joihin olen tutustunut Tinderissä yms treffisivuilla. Toistaiseksi yksikään nainen ei ole tuntunut oikealta, joten en ole halunnut tavata uudestaan. Ongelma on, että en ole keksinyt tapaa sanoa mahdollisimman kohteliaasti etten halua enää tavata. Naisissa sinänsä ei ole ollut mitään vikaa, mutta ei ole vain kolahtanut.Jos olen sanonut, etten kokenut mielenkiintoa tavata uudestaan, niin aika moni on siitä vähän pahastunut (ikään kuin mies ei saisi naista torjua, jos on kutsunut treffeille). Joten kysymys on, onko olemassa kohtelias tapa sanoa, ettei halua toista kertaa tavata?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole suora sano ei tästä nyt tule mitään!

Vierailija
22/24 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että törmäsit sattumoisin yhteen vanhaan heilaasi ja sitä rataa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen komistus olet, kun oikein useita naisia 😁

Onhan torjutuksi tuleminen ikävää, mutta se tarvii vain hyväksyä. Jotain tyyliin, "Oli kiva tavata, mutta musta tuntuu, ettei mätsätä aivan riittävästi".

Vierailija
24/24 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa olla rehellinen. Jos toinen on vaikka hiljainen kun etsit puheliasta, pintapuolinen kun etsit syvällistä, kova kun etsit herkkää jne., voi sen sanoa suoraan. Siis vaikkapa Huomaan, että keskustelutyylimme poikkeavat toisistaan niin paljon, että emme sopisi minun näkökulmastani yhteen. Toinenhan voi sitten kysyä tarkennusta jos haluaa. Itse olisin ainakin tyytyväinen rehellisyyteen, eipä tarvisi miettiä syytä ja olla sen takia epävarma seuraavienkin ihmisten kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi